Whihi.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
PLEUN I GOT YOUR BACK in dat moslimtopic.
Bohh, dankje.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik koop binnenkort een huis in Nijmegen, je kan wel bij mij wonen.
Die kamer is ook echt grooootquote:Op zondag 7 juni 2009 13:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja hij doet het weer inderdaad.Ik heb nu al op een andere kamer gereageerd, Heidebloemstraat geloof ik.
Hoe waren ze in Paradiso?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had Franz Ferdinand 4 weken terug al in Paradiso gezien en vorig weekend ook nog eens op Pinkpop. Ik hoef nu ook niet nog eens in de HMH
Ja gaaf is dat he, een tuin!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die diva attitude heb ik inmiddels al laten vallen. Maar ik heb wel m'n eigen tuin
.
Zo tofquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haha! Waarom denk je dat ik misselijk ben!quote:
Nouja, m'n huisgenoten mogen er ook in chillen natuurlijk. Maar de deur naar de tuin zit op mijn kamerquote:
wikwakka is een baas hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 13:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi.Die TS stoer doen dat wat ik zeg nergens op slaat, maar die argumenten van hem slaan al helemáál nergens op.
Het is dat die mod nog zinnige dingen zegt..
Tof hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo tof
Veel leuker in een kleinere zaal. Ze lieten zelfs het hele publiek op het podium![]()
Deze foto`s had ik ervan gemaakt: http://www.jimmyalter.nl/(...)o_Amsterdam_11052009
Tof tof. Maar wel irritant dat ze er door jouw kamer doorheen moeten.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, m'n huisgenoten mogen er ook in chillen natuurlijk. Maar de deur naar de tuin zit op mijn kamer. 'T is nu nog een schroothoop maar ze hebben beloofd dat ze het zouden opruimen
. Anders bitch slap ik ze
.
Vast, maar in dat topic niet. Van mij zeggen dat ik een faalhaas ben, maar zelf ook niet echt met goede argumenten komen.quote:
Eensch, was er vorige week voor The Killers, maar dat was echt na een dikke 9 maanden er niet geweest te zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tof hoor.Ik was te laat voor kaartjes in Paradiso, maar HMH zie ik niet zo zitten. Te massaal.
Kloptquote:Op zondag 7 juni 2009 13:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vast, maar in dat topic niet. Van mij zeggen dat ik een faalhaas ben, maar zelf ook niet echt met goede argumenten komen.
Door 't raam klimmen? Ik laat ze gewoon betalen om in de tuin te komenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tof tof. Maar wel irritant dat ze er door jouw kamer doorheen moeten.Is er geen andere manier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |