Altijd leuk, in het weekend het plafond witten.quote:
Doordeweeks kan ik er ook van genieten.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Altijd leuk, in het weekend het plafond witten.
Dan laat ik het meestal doen, jwt moe dan.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Doordeweeks kan ik er ook van genieten.
Door je vader?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan laat ik het meestal doen, jwt moe dan.
Moeders.quote:
Dat is echt al 10 jaar geleden.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:29 schreef 3lmo het volgende:
Wat zag ik nou gisteravond in the clubbbb, 27 juni Vengaboys.
Ow, dat is wel echt klotequote:Op zondag 7 juni 2009 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die gladiolen hebben nog steeds niet gebeld he.Ze stikken er maar in.
Waar? Ik wil heen!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:29 schreef 3lmo het volgende:
Wat zag ik nou gisteravond in the clubbbb, 27 juni Vengaboys.
Ja in HMH.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:31 schreef Silentalarm het volgende:
trouwens, 14 november naar muse ( als ik kaartjes kan krijgen, maar dat gaat wel lukken) en 22 november naar Franz Ferdinand
Ja hij doet het weer inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, dat is wel echt klote!
Nouja, ik heb net kamernet gechecked en hij doet het alweer. Moet ik ff met je mee zoeken
?
Ik koop binnenkort een huis in Nijmegen, je kan wel bij mij wonen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die gladiolen hebben nog steeds niet gebeld he.Ze stikken er maar in.
PLEUN I GOT YOUR BACK in dat moslimtopic.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja hij doet het weer inderdaad.Ik heb nu al op een andere kamer gereageerd, Heidebloemstraat geloof ik.
Ik had Franz Ferdinand 4 weken terug al in Paradiso gezien en vorig weekend ook nog eens op Pinkpop. Ik hoef nu ook niet nog eens in de HMHquote:Op zondag 7 juni 2009 13:31 schreef Silentalarm het volgende:
trouwens, 14 november naar muse ( als ik kaartjes kan krijgen, maar dat gaat wel lukken) en 22 november naar Franz Ferdinand
Vind je vriendin dat goed?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik koop binnenkort een huis in Nijmegen, je kan wel bij mij wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |