Wat heeft ze aan die vraag. Het gaat erom dat ze het wil verfen, of het nou aan haar muur hangt, of een paar stokken bijelkaar houdt of wete ik veel wat...quote:
Verschillende hobbyprojectjes, o.a. voor een portemonnee en telefoonhoesje. Gewone tape ziet er dan nogal vreemd uit, gekleurd is mooier.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:46 schreef Rosbief het volgende:
Waar ga je die tape voor gebruiken dan?
Ik denk niet als het droogt. Anders doorzichtige tape erover heen, glimt het nog mooi ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:50 schreef grizegrijn het volgende:
Viltstiften geven volgens mij ook af? Ik was ergens anders met watervaste stift op bezig geweest, en dat is toch flink lichter geworden.
Verfen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wat heeft ze aan die vraag. Het gaat erom dat ze het wil verfen, of het nou aan haar muur hangt, of een paar stokken bijelkaar houdt of wete ik veel wat...
De soort verf of viltstift heeft daar niks mee te maken?
Transparant zou kunnen ja, maar dat heeft niet m'n voorkeur omdat dat los kan gaan laten aan de randen, en helemaal rondom is ook niet echt een handige optie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:51 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik denk niet als het droogt. Anders doorzichtige tape erover heen, glimt het nog mooi ook![]()
dat bestaat wel, alleen geen idee hoe het heet en ik gok dat het rete duur is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:02 schreef grizegrijn het volgende:
Ja behalve flexibele verf of zo.. maar ik weet niet of zoiets bestaat. Net als pleisterspray zeg maar
Als zoiets niet bestaat of niet werkt, ga ik inderdaad nog maar een poging met stiften en eventueel transparante tape wagen. Maar liever verf.
Ja bestaat wel, je komt het in de modelbouw-wereld nog wel eens tegen om flexibele onderdelen te verven. Er wordt dan MEK (methylethylketon) aan de verf toegevoegd, dit is een weekmaker en maakt de verf (en het plastic) flexibel. Alleen MEK is zo giftig als de neete... en het is nogal lastig te krijgen. Maar misschien dat het werkt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:02 schreef grizegrijn het volgende:
Ja behalve flexibele verf of zo.. maar ik weet niet of zoiets bestaat. Net als pleisterspray zeg maar
Als zoiets niet bestaat of niet werkt, ga ik inderdaad nog maar een poging met stiften en eventueel transparante tape wagen. Maar liever verf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |