abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2009 @ 17:02:26 #1
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_69772706
Hallo,

Ik heb vandaag Splinter cell double agent gekocht (voor 2 euro :-) bij intertoys), en heb directX geupdated, patches gedownload enz., maar nu hangt hij telkens bij het eerste level vast, als ik het uit het water wil kopen. Pc:

Nvidia Geforce 9800

Quad core 2.66

Volgens mij is dat genoeg.

Alvast bedankt
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_69773568
Je pc is ok maar het spel zuigt erg hard. Het is niet voor niks dat het maar 2 eurie kostte. De eerdere delen zijn wel ok. Maar double agent is zo slecht in de besturing dat ik het eerste level niet eens heb uitgespeeld. Lekker weggooien die double agent dus. Speel pandora tomorrow nog maar eens uit of kies een ander spel zoals hitman of thief.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 17:40:11 #3
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_69773762
heeft niemand een oplossing?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_69774268
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 17:33 schreef een-wolk-groene-aapjes het volgende:
Je pc is ok maar het spel zuigt erg hard. Het is niet voor niks dat het maar 2 eurie kostte. De eerdere delen zijn wel ok. Maar double agent is zo slecht in de besturing dat ik het eerste level niet eens heb uitgespeeld. Lekker weggooien die double agent dus. Speel pandora tomorrow nog maar eens uit of kies een ander spel zoals hitman of thief.
Dat is nog geen reden waarom het spel het niet doet.

Probeer eerst alle drivers te updaten.
pi_69790312
TT even wat verduidelijkt, en één topic is genoeg.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')