Whehe, hard wegrennen van die mannen. Maar dat is een goeie opmerking van jequote:
Ik werd geroepen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:01 schreef MNR het volgende:
[..]
En ik weet al wat ik wil. Of liever gezegd: wie ik wil![]()
Zelfkennisquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, hard wegrennen van die mannen. Maar dat is een goeie opmerking van je
Ach, als ik het vandaag heb, heb ik het morgen vast ook nog. En de rest van deze week
En ik weet al wat ik wil. Of liever gezegd: wie ik wil![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zelfkennis![]()
Dan moet je nu daarheen gaanof weet diegene ook al zeker dat ze jou wil?
Waar?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:07 schreef Feitosa het volgende:
Zo , ff kaarten geregeld voor de 80,s en 90,s party .
Eens kijken wie ik vanavond weer tegenkom, altijd leuk!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waar? Eindhoven
Van fok!? Nee, oude scharrels en vrienden/vriendinnen van vroeger.
Effenaar?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:07 schreef Feitosa het volgende:
Zo , ff kaarten geregeld voor de 80,s en 90,s party .
Eens kijken wie ik vanavond weer tegenkom, altijd leuk!
Hij heeft ook een waanzinnig zoekbotquote:
Ik ben gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij heeft ook een waanzinnig zoekbothad binnen de minuut je post van gister gevonden.. waarin je hem zocht
Echt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij heeft ook een waanzinnig zoekbothad binnen de minuut je post van gister gevonden.. waarin je hem zocht
Ja maar... ze zijn viesquote:
Jaquote:
Ik moet helemaal niets. Maar hij heeft nu 2 logés over de vloer en hij heeft uit eigen beweging aangegeven dat zodra zij weer weg zijn, hij erop terugkomt (ik ben spiritueel aangelegd en hij heeft gevraagd of ik hem dingen kon leren. Daar heb ik ja op geantwoord).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zelfkennis![]()
Dan moet je nu daarheen gaanof weet diegene ook al zeker dat hij jou wil?
Ang3ltje!quote:
Het was ook niet dirigerend bedoelt ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets. Maar hij heeft nu 2 logés over de vloer en hij heeft uit eigen beweging aangegeven dat zodra zij weer weg zijn, hij erop terugkomt (ik ben spiritueel aangelegd en hij heeft gevraagd of ik hem dingen kon leren. Daar heb ik ja op geantwoord).
Ik weet niet wat hij wil, maar ik weet in ieder geval wel dat hij graag bij me in de buurt is (dat heeft hij al gezegd) en dat hij me graag wil blijven zien. En hij heeft aangegeven dat hij me vertrouwt
Wat vreemd! Ik zie hem bij gericht zoeken idd er niet bij staan, evenals de appartementen waar ik in woonquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ang3ltje!![]()
Jou wilde ik nog spreken. Over dat appartement! Hij staat niet op i-net. Wilde graag nog wat achtergrondinfo zodat ik maandag kan bellen naar de 'woonstichting'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |