ik weet het, ik had cabaretier moeten wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
ArTiC, die grap! Wat een originaliteit!
Hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
ArTiC, die grap! Wat een originaliteit!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet het, ik had cabaretier moeten worden
Als ik een vrouw geweest was had je gedaan alsof je niet meer bijkwam van het lachenquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik een vrouw geweest was had je gedaan alsof je niet meer bijkwam van het lachen
Sommige vrouwen zijn erg goed in faken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik een vrouw geweest was had je gedaan alsof je niet meer bijkwam van het lachen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar T_S, eet jij dan paardenvlees of niet?
alle vrouwen Tijn, alle vrouwenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn erg goed in faken.
Niet overdrijvenquote:
Ben nog niet zo slechtquote:
Gooi het er maar uit, geen enkel probleem leef met jullie meequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef kwaakvaak het volgende:
godverdomme... ik ben er klaar mee... net yoghurt gegeten... die ligt nu in de wc..
Het is te gek voor woorden, dit is mij echt nog nooit gebeurt bij een relatie die over was.... ben boos op mezelf en waarom dan toch op fok.. Wel eerlijk ik heb hier al op de muren lopen schelden, maar ik wil gewoon ff mijn frustratie kwijt en jullie zijn een makkelijk slachtoffer hier voor sorry....
Kwaak toch!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef kwaakvaak het volgende:
godverdomme... ik ben er klaar mee... net yoghurt gegeten... die ligt nu in de wc..
Het is te gek voor woorden, dit is mij echt nog nooit gebeurt bij een relatie die over was.... ben boos op mezelf en waarom dan toch op fok.. Wel eerlijk ik heb hier al op de muren lopen schelden, maar ik wil gewoon ff mijn frustratie kwijt en jullie zijn een makkelijk slachtoffer hier voor sorry....
But i know nowquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I was shocked because I'm not so tough, as tough as I had thought that I would be. I know that I'll get full control.....
Als jij wilt spuien, moet je dat gewoon doen!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef kwaakvaak het volgende:
Krezipklassieker...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:18 schreef MNR het volgende:
But i know now
i'll shut you out, wiser, again
woh oh oh-oh!
hope that i will not be bored alone
He was je ijsje lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als jij wilt spuien, moet je dat gewoon doen!
Okequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat mocht je willen. Ze doen het alleen niet allemaal.
Yeps, softijsje ijs voor mij, koekje voor de hond, was niks meer over, sorryquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
He was je ijsje lekker* waarom kreeg ik niks
Hoezo sorry?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef kwaakvaak het volgende:
Hoe is het met de herrie?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, softijsje ijs voor mij, koekje voor de hond, was niks meer over, sorry
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, softijsje ijs voor mij, koekje voor de hond, was niks meer over, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |