Heb je nog spannende verhalen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:41 schreef Pien85 het volgende:
Poeh he, dat was weer een dag... Is nu alweer om
*schud ff wakker*quote:
*geeft ofresca sterke drank*quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel vaker. Alles kost mij wat meer energie dan andere en daardoor ben ik sneller moe.
Ach elke dag zonder mijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:41 schreef Pien85 het volgende:
Leuke dag gehad?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:41 schreef Pien85 het volgende:
Dankjequote:
Tja, ik ben gewoon aan het werk hoor, 7 dagen per weekquote:
Hmm... Nja, vorige week is ons nieuwe paardje aangekomen, gisteren en eergisteren mee naar buiten geweest, SUPERpaard!quote:
Is dat zo? Gaan dagen met jou zo langzaam dan?quote:
Jep, lekker rustig aan gedaan vandaagquote:
Van leuke dingen moet je extra lang genietenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is dat zo? Gaan dagen met jou zo langzaam dan?
Ja, lang genieten... Maar ze moeten niet gewoon onwijs langzaam gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Van leuke dingen moet je extra lang genieten
Wat voor ras?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hmm... Nja, vorige week is ons nieuwe paardje aangekomen, gisteren en eergisteren mee naar buiten geweest, SUPERpaard!Oh en gisteren bijna naast Dexter gaan liggen
Vandaag gewoon samen met Dex de bak uit gegrent
Dex is sterk én slim, slechte combi
Verder weinig spannends hiero
Jij dan?
Ik heb vandaag weinig gedaan. Ik ben een beetje brak.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, lekker rustig aan gedaan vandaagJij?
Het weer wás beter, inmiddels weer regen en onweer enzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat voor ras?Dat moet een mooi gezicht geweest zijn! Hier weinig eigenlijk. Paard blijft in de wei staan voor de verandering.
Het weer al wat beter?
Hoe komt het? Laat gemaakt gisteren?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weinig gedaan. Ik ben een beetje brak.
Naar een concert geweest en paar biertjes gedronken. Zo laat ging ik niet slapen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het weer wás beter, inmiddels weer regen en onweer enzo![]()
Was inderdaad een mooi gezicht jaAnnemarie moest er erg om lachen
Ras? Zijn allemaal Quarters, of nja, 4 van de 5, eentje is een quarter x arabier. Tof beestje wel, super snel maar erg lief! Paard in de wei? Waarom?
[..]
Hoe komt het? Laat gemaakt gisteren?
Is het ondertussen nog wel een beetje opgedroogd, of nog steeds een grote modderzooi? Trainen jullie ze eigenlijk ook voor veehoeden?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ras? Zijn allemaal Quarters, of nja, 4 van de 5, eentje is een quarter x arabier. Tof beestje wel, super snel maar erg lief! Paard in de wei? Waarom?
Wat leuk de hele dag met paarden om gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hoe komt het? Laat gemaakt gisteren?
Ook paardengek?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat leuk de hele dag met paarden om gaan
quote:
Goede plaats om vrouwen te versieren zeker.quote:
ik ook, op mijn bordquote:
Als je snel ben het is nog warmquote:
Ga eten dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |