Niksquote:
quote:
Ik negeer je toch niet??quote:
Hallo Valbaquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das waar, maar was/is jouw vertrouwen in de manheid dan zo hard geraakt dat je er nu nog steeds tijd voor nodig hebt om het te helen?
Hoor wie het zegt hoor, ik was er misschien ook nog niet helemaal klaar voor naar mijn vorige gebroken hart, maar murmpje is een dermate leuk iemand dat ik het risico graag genomen heb. Hell als ze me nu belt en verteld dat we een nieuwe ronde gaan proberen, twijfel ik geen seconde
Voel me bijna schuldig dat ik zo gelukkig ben somsquote:
Niet nodig, niks schuldig geniet er lekker vanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voel me bijna schuldig dat ik zo gelukkig ben soms
Heb de hele tijd tijd zitten rekken, echt, ik zag zooo op tegen dat pakken en we hadden allebei verder geen plannen voor vanavond... Dus kon het op zich, maar dat was niet volgens plan
boeie!... tof toch dat je zo gelukkig bent, dat is toch het belangrijkste wat teltquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voel me bijna schuldig dat ik zo gelukkig ben soms
Heb de hele tijd tijd zitten rekken, echt, ik zag zooo op tegen dat pakken en we hadden allebei verder geen plannen voor vanavond... Dus kon het op zich, maar dat was niet volgens plan
quote:
Nah, ik gun het jou ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
boeie!... tof toch dat je zo gelukkig bent, dat is toch het belangrijkste wat telt
fietsen?quote:
Je had het vermorgen over fietsen met Anoukquote:
heheh... nee joh... dat noemen ze gewoon aardig zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, ik gun het jou ook
Eigenlijk de meeste mensen wel, ben een beetje een watje wat dta betreft
Ach, er zijn best mensen die het niet verdienenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heheh... nee joh... dat noemen ze gewoon aardig zijn
Die beesten zijn nou eenmaal prikkelbaarquote:
hehehequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, er zijn best mensen die het niet verdienenEn die gun ik het meestal ook gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |