daar kan ik mij wel iets bij voorstellen als de band niet echt soepel loopt tussen jullie.. ach ik heb alleen maar ouders en voor de rest geen echte familie.. Geen broers/zussen en ook niet echt contact met de rest van mijn familie. Soms heel soms op momenten als vandaag voel ik ik mij een echte Remy, en dat maakt mij erg angstig. Ben soms beetje bang om als rare kluizenaar te eindigen ofzo. Wat onzin is, want als ik gewoon normaal functioneer ben ik echt geen slecht/niet lief mens ofzo..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders en broer al een poos geleden de deur uitgedaan, scheelt een hoop energie
Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daar kan ik mij wel iets bij voorstellen als de band niet echt soepel loopt tussen jullie.. ach ik heb alleen maar ouders en voor de rest geen echte familie.. Geen broers/zussen en ook niet echt contact met de rest van mijn familie. Soms heel soms op momenten als vandaag voel ik ik mij een echte Remy, en dat maakt mij erg angstig. Ben soms beetje bang om als rare kluizenaar te eindigen ofzo. Wat onzin is, want als ik gewoon normaal functioneer ben ik echt geen slecht/niet lief mens ofzo..
tuurlijk komt het goed!... het komt altijd goed namelijk, als je maar open staat voor nieuwe dingen en ideeen. Het liefst zou ik nu gewoon met Murmeli verder gaan, als zij haar eigen dingetjes ook weer beetje op orde heeft en het gevoel er nog steeds aan beide kanten weer is. Maar als dat niet zo is, dan hoop ik dat ik iemand vind die op zijn minst net zo lief/tof is als zij is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op je en nu plan.
Je hebt er wel vertrouwen in dat het uiteindelijk weer goed gaat komen met jezelf?
Er si bij mij teveel gebeurd, gezegd en gedaan om ze nog toe te kunnen laten in mijn leven. Als ze me niet nemen zoals ik ben, het complete pakket, ben ik ze liever kwijt dan rijk. Ik had niet langer zin om mijzelf continue te moeten verantwoorden. Heb wel eens gezegd: ik mis mijn moeder niet als mens, wel als moederquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
Ondanks wat er gebeurd is zou ik dat toch niet kunnen doen.![]()
Heb je nu wel mensen die je helpen en steunen?
Kan ik me wel iets bij voorstellen, een tikkie eenzaam zijn we allemaal wel eensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daar kan ik mij wel iets bij voorstellen als de band niet echt soepel loopt tussen jullie.. ach ik heb alleen maar ouders en voor de rest geen echte familie.. Geen broers/zussen en ook niet echt contact met de rest van mijn familie. Soms heel soms op momenten als vandaag voel ik ik mij een echte Remy, en dat maakt mij erg angstig. Ben soms beetje bang om als rare kluizenaar te eindigen ofzo. Wat onzin is, want als ik gewoon normaal functioneer ben ik echt geen slecht/niet lief mens ofzo..
Heel herkenbaar, voel me op zulke momenten ook totaal mislukt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:00 schreef kwaakvaak het volgende:
Gelukkig dat je het nog zo in kan zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tuurlijk komt het goed!... het komt altijd goed namelijk, als je maar open staat voor nieuwe dingen en ideeen. Het liefst zou ik nu gewoon met Murmeli verder gaan, als zij haar eigen dingetjes ook weer beetje op orde heeft en het gevoel er nog steeds aan beide kanten weer is. Maar als dat niet zo is, dan hoop ik dat ik iemand vind die op zijn minst net zo lief/tof is als zij is.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik heb echt respect voor je, meid!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Er si bij mij teveel gebeurd, gezegd en gedaan om ze nog toe te kunnen laten in mijn leven. Als ze me niet nemen zoals ik ben, het complete pakket, ben ik ze liever kwijt dan rijk. Ik had niet langer zin om mijzelf continue te moeten verantwoorden. Heb wel eens gezegd: ik mis mijn moeder niet als mens, wel als moeder
Heb wel een aantal mensen om me heen die er voor me zijn.
dat laastste is wel tof!.. dat er mensen zijn die wel kunnen accepteren hoe en wat je bent. Blijf het vreemd vinden dat ouders hun kind niet kunnen accepteren zoals ze is, maar goed... dat zijn dingen die nu eenmaal ook gebeuren, en het lijkt mij meer dan kut om daar door heen te moeten gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Er si bij mij teveel gebeurd, gezegd en gedaan om ze nog toe te kunnen laten in mijn leven. Als ze me niet nemen zoals ik ben, het complete pakket, ben ik ze liever kwijt dan rijk. Ik had niet langer zin om mijzelf continue te moeten verantwoorden. Heb wel eens gezegd: ik mis mijn moeder niet als mens, wel als moeder
En nu moet ik ff jankenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik heb echt respect voor je, meid!
Misschien komen ze ooit nog tot inkeer, gebeurt wel vaker dat contact tussen kind en ouder langere tijd verslechterd maar tot die tijd heb je ons ook nogquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
En nu nog harderquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef kwaakvaak het volgende:
dat laastste is wel tof!.. dat er mensen zijn die wel kunnen accepteren hoe en wat je bent. Blijf het vreemd vinden dat ouders hun kind niet kunnen accepteren zoals ze is, maar goed... dat zijn dingen die nu eenmaal ook gebeuren, en het lijkt mij meer dan kut om daar door heen te moeten gaan
*knuffel*,quote:
Tsja soms ben je genoodzaakt om die stap te maken. Mijn moeder heeft dit ook gedaan in het verleden gebroken met haar ouders.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Knuffelquote:
Zullen wij het gezellig maken dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:09 schreef kwaakvaak het volgende:
wat een toestanden op de zaterdagavond zeg... Het is verdikkeme geacht een leuke avond te zijn!
Me moeder heeft door problemen contact met de ouders zo goed als verbroken, toen ze overleed heb ik ze ook niet meer gezien,behalve een rouwkaart toen ze zelf overleden warenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja soms ben je genoodzaakt om die stap te maken. Mijn moeder heeft dit ook gedaan in het verleden gebroken met haar ouders.
Dat heb ik ook mijn moeder. Voor mijn gevoel heb ik ook een hele tijd geen moeder gehad.![]()
Gelukkig
daar hoef je geen geleerde voor te zijn hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde en liefdesverdriet zijn meetbaar
Interessant
Alleen mij oma leeft nog en mij moeder die regelt alle zorg voor haar. Dat is eigenlijk best wel knap.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Me moeder heeft door problemen contact met de ouders zo goed als verbroken, toen ze overleed heb ik ze ook niet meer gezien,behalve een rouwkaart toen ze zelf overleden waren
taaie shit lijkt me dat zeg...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Me moeder heeft door problemen contact met de ouders zo goed als verbroken, toen ze overleed heb ik ze ook niet meer gezien,behalve een rouwkaart toen ze zelf overleden waren
Tuurlijk maar ik vond het een interessant berichtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daar hoef je geen geleerde voor te zijn hoorSterker nog ik denk dat een blinde zelfs nog kan zien dat ik momenteel gewoon een potje zwaar liefdesverdriet heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |