abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:00:05 #276
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_69779007
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:55 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Ik heb mijn ouders en broer al een poos geleden de deur uitgedaan, scheelt een hoop energie
daar kan ik mij wel iets bij voorstellen als de band niet echt soepel loopt tussen jullie.. ach ik heb alleen maar ouders en voor de rest geen echte familie.. Geen broers/zussen en ook niet echt contact met de rest van mijn familie. Soms heel soms op momenten als vandaag voel ik ik mij een echte Remy, en dat maakt mij erg angstig. Ben soms beetje bang om als rare kluizenaar te eindigen ofzo. Wat onzin is, want als ik gewoon normaal functioneer ben ik echt geen slecht/niet lief mens ofzo..
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:01:45 #277
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69779070
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:00 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

daar kan ik mij wel iets bij voorstellen als de band niet echt soepel loopt tussen jullie.. ach ik heb alleen maar ouders en voor de rest geen echte familie.. Geen broers/zussen en ook niet echt contact met de rest van mijn familie. Soms heel soms op momenten als vandaag voel ik ik mij een echte Remy, en dat maakt mij erg angstig. Ben soms beetje bang om als rare kluizenaar te eindigen ofzo. Wat onzin is, want als ik gewoon normaal functioneer ben ik echt geen slecht/niet lief mens ofzo..
Herkenbaar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:02:16 #278
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_69779088
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:59 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Ik doelde inderdaad op je en nu plan.

Je hebt er wel vertrouwen in dat het uiteindelijk weer goed gaat komen met jezelf?
tuurlijk komt het goed!... het komt altijd goed namelijk, als je maar open staat voor nieuwe dingen en ideeen. Het liefst zou ik nu gewoon met Murmeli verder gaan, als zij haar eigen dingetjes ook weer beetje op orde heeft en het gevoel er nog steeds aan beide kanten weer is. Maar als dat niet zo is, dan hoop ik dat ik iemand vind die op zijn minst net zo lief/tof is als zij is.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_69779099
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
Ondanks wat er gebeurd is zou ik dat toch niet kunnen doen.

Heb je nu wel mensen die je helpen en steunen?
Er si bij mij teveel gebeurd, gezegd en gedaan om ze nog toe te kunnen laten in mijn leven. Als ze me niet nemen zoals ik ben, het complete pakket, ben ik ze liever kwijt dan rijk. Ik had niet langer zin om mijzelf continue te moeten verantwoorden. Heb wel eens gezegd: ik mis mijn moeder niet als mens, wel als moeder

Heb wel een aantal mensen om me heen die er voor me zijn.
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_69779118
quote:

[..]

Kan ik me wel iets bij voorstellen, een tikkie eenzaam zijn we allemaal wel eens
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
pi_69779133
quote:
Heel herkenbaar, voel me op zulke momenten ook totaal mislukt.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:04:10 #282
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69779166
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:02 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

tuurlijk komt het goed!... het komt altijd goed namelijk, als je maar open staat voor nieuwe dingen en ideeen. Het liefst zou ik nu gewoon met Murmeli verder gaan, als zij haar eigen dingetjes ook weer beetje op orde heeft en het gevoel er nog steeds aan beide kanten weer is. Maar als dat niet zo is, dan hoop ik dat ik iemand vind die op zijn minst net zo lief/tof is als zij is.
Gelukkig dat je het nog zo in kan zien.
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Er si bij mij teveel gebeurd, gezegd en gedaan om ze nog toe te kunnen laten in mijn leven. Als ze me niet nemen zoals ik ben, het complete pakket, ben ik ze liever kwijt dan rijk. Ik had niet langer zin om mijzelf continue te moeten verantwoorden. Heb wel eens gezegd: ik mis mijn moeder niet als mens, wel als moeder

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik heb echt respect voor je, meid!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:04:50 #283
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_69779195
quote:

[..]

dat laastste is wel tof!.. dat er mensen zijn die wel kunnen accepteren hoe en wat je bent. Blijf het vreemd vinden dat ouders hun kind niet kunnen accepteren zoals ze is, maar goed... dat zijn dingen die nu eenmaal ook gebeuren, en het lijkt mij meer dan kut om daar door heen te moeten gaan
pi_69779197
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik heb echt respect voor je, meid!
En nu moet ik ff janken
Love is for real, today!
pi_69779238
quote:

[..]

Misschien komen ze ooit nog tot inkeer, gebeurt wel vaker dat contact tussen kind en ouder langere tijd verslechterd maar tot die tijd heb je ons ook nog *en daarna ook
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
pi_69779239
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef kwaakvaak het volgende:
dat laastste is wel tof!.. dat er mensen zijn die wel kunnen accepteren hoe en wat je bent. Blijf het vreemd vinden dat ouders hun kind niet kunnen accepteren zoals ze is, maar goed... dat zijn dingen die nu eenmaal ook gebeuren, en het lijkt mij meer dan kut om daar door heen te moeten gaan
En nu nog harder
Love is for real, today!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:06:03 #287
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_69779244
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef Jannuk het volgende:

[..]

En nu moet ik ff janken
pi_69779254
quote:

[..]

En nu moet ik ff janken
*knuffel*,
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:06:34 #289
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69779256
quote:

[..]

En nu moet ik ff janken
*knuf*
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:07:18 #290
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69779285
quote:

[..]

Tsja soms ben je genoodzaakt om die stap te maken. Mijn moeder heeft dit ook gedaan in het verleden gebroken met haar ouders.

Dat heb ik ook mijn moeder. Voor mijn gevoel heb ik ook een hele tijd geen moeder gehad.

Gelukkig
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:08:24 #291
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69779314
quote:

[..]

En nu moet ik ff janken
Knuffel
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:09:40 #292
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_69779369
wat een toestanden op de zaterdagavond zeg... Het is verdikkeme geacht een leuke avond te zijn!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:10:50 #293
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69779402
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:11:53 #294
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69779433
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:09 schreef kwaakvaak het volgende:
wat een toestanden op de zaterdagavond zeg... Het is verdikkeme geacht een leuke avond te zijn!
Zullen wij het gezellig maken dan?
14 SHADES OF GREY
pi_69779440
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tsja soms ben je genoodzaakt om die stap te maken. Mijn moeder heeft dit ook gedaan in het verleden gebroken met haar ouders.

Dat heb ik ook mijn moeder. Voor mijn gevoel heb ik ook een hele tijd geen moeder gehad.

Gelukkig
Me moeder heeft door problemen contact met de ouders zo goed als verbroken, toen ze overleed heb ik ze ook niet meer gezien,behalve een rouwkaart toen ze zelf overleden waren
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:12:20 #296
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_69779450
Lieve kwaak en Jannuk, even een dikke knuffel van mijn kant.. En T_S, eigenlijk iedereen die er één nodig heeft..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:14:16 #297
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_69779512
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde en liefdesverdriet zijn meetbaar

Interessant
daar hoef je geen geleerde voor te zijn hoor Sterker nog ik denk dat een blinde zelfs nog kan zien dat ik momenteel gewoon een potje zwaar liefdesverdriet heb.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:14:46 #298
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69779532
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Me moeder heeft door problemen contact met de ouders zo goed als verbroken, toen ze overleed heb ik ze ook niet meer gezien,behalve een rouwkaart toen ze zelf overleden waren
Alleen mij oma leeft nog en mij moeder die regelt alle zorg voor haar. Dat is eigenlijk best wel knap.
Ik zou het waarschijnlijk niet kunnen.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:15:07 #299
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_69779543
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

taaie shit lijkt me dat zeg...

maar ik moet zeggen dat de laatste keer dat ik al mijn familie gezien heb op de crematie van de laatste opa was.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:15:42 #300
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69779564
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:14 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

daar hoef je geen geleerde voor te zijn hoor Sterker nog ik denk dat een blinde zelfs nog kan zien dat ik momenteel gewoon een potje zwaar liefdesverdriet heb.
Tuurlijk maar ik vond het een interessant bericht
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')