abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:44:02 #251
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69778568
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:41 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Heb het echte boek al een keer gelezen, paar jaar geleden, maar is goede "slaap"-kost. Roman, maar ook heel interessant
Schrijft het op de lijst met boeken die ik nog moet lezen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_69778592
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:41 schreef kwaakvaak het volgende:
Weet je... het is niet eens 100% die break-up... het lijkt wel of al mijn spanningen van het afgelopen jaar er nu uit aan het komen zijn, en dat die break-up gewoon de trigger was tot deze volledige spanningslozing..
Mijn hele remigratie naar Nederland, vorige baan waarbij ik totaal niet op mijn plek was,dat ik niet echt kan aarden hier in DH,dat gewoon goeie vrienden kwijt ben geraakt,Murmeli die tijd voor haar zelf nodig heeft etc. etc.. Het is gewoon ff teveel voor mij nu..

Dat bedoelde ik meer met mijn was niet buiten willen hangen. Het stond er een beetje vreemd geloof ik. Ik voel mij gewoon kut.. zwaar kut... en het lastigste is, dat ik nog 1 dag heb mijzelf bij elkaar te graven en dat is morgen. Maandag moet ik aan de slag bij een nieuwe werkgever en ik wil niet als labiel wrak daar binnen komen.
Kan me indenken dat je je zwaar kut voelt, wat je in het afgelopen jaar hebt doorgemaakt, is niet niks! Als je maar weet dat er mensen zijn die er voor je zijn (ook al is het via internet) en dat je je ei hier wel mag leggen, zonder dat je erop afgerekend wordt o.i.d.

Sterkte
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_69778615
quote:
Weet je... het is niet eens 100% die break-up... het lijkt wel of al mijn spanningen van het afgelopen jaar er nu uit aan het komen zijn, en dat die break-up gewoon de trigger was tot deze volledige spanningslozing..
Mijn hele remigratie naar Nederland, vorige baan waarbij ik totaal niet op mijn plek was,dat ik niet echt kan aarden hier in DH,dat gewoon goeie vrienden kwijt ben geraakt,Murmeli die tijd voor haar zelf nodig heeft etc. etc.. Het is gewoon ff teveel voor mij nu..

Dat bedoelde ik meer met mijn was niet buiten willen hangen. Het stond er een beetje vreemd geloof ik. Ik voel mij gewoon kut.. zwaar kut... en het lastigste is, dat ik nog 1 dag heb mijzelf bij elkaar te graven en dat is morgen. Maandag moet ik aan de slag bij een nieuwe werkgever en ik wil niet als labiel wrak daar binnen komen.
Beroerde timing allemaal, * rosvice komt wel goed schatje*
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:46:30 #254
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_69778630
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Niemand dus waarbij je verder ff terecht kan?

hoe triest het ook klinkt maar ja.. idd niemand hier.. Daarom waarom mijn ouders vanmiddag ook langs gekomen, en heb ik een goed gesprek met mijn moeder gehad over van alles en nog wat er dwars zat, Dat vond ik wel tof van ze.. Het is een beetje raar op mijn leeftijd, maar ik waardeer het enorm dat ze mij nog steeds op willen vangen
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:47:05 #255
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69778643
quote:

Succes met je nieuwe baan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:47:49 #256
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69778655
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

hoe triest het ook klinkt maar ja.. idd niemand hier.. Daarom waarom mijn ouders vanmiddag ook langs gekomen, en heb ik een goed gesprek met mijn moeder gehad over van alles en nog wat er dwars zat, Dat vond ik wel tof van ze.. Het is een beetje raar op mijn leeftijd, maar ik waardeer het enorm dat ze mij nog steeds op willen vangen
Wat lief van je ouders. Gelukkig dat die er voor je zijn!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:47:54 #257
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69778658
quote:

[..]

Toffe ouders heb jij.
14 SHADES OF GREY
pi_69778703
quote:

[..]

Gelukkig staan je ouders voor je klaar , en wij ook
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:49:56 #259
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_69778706
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Toffe ouders heb jij.
ja he soms heb ik moeite met ze, vooral hoe ze dingen vroeger hebben gedaan maar ik ben erg blij dat ze dat in hebben gezien en de afgelopen jaren op hun manier steeds dichterbij lijken te komen.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_69778708
quote:
Ben heel blij voor je dat je in ieder geval je ouders hebt bij wie je terecht kunt!
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_69778738
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
staat in de kast
Staat er alleen, of is het er ook wel eens uit geweest?
Love is for real, today!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:52:26 #262
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_69778773
ben vooral blij dat jullie ook naar mijn geleuter willen luisteren. weet dat ik af en toe een botte hork kan zijn, maar dat is vooral als ik in mijn minder serieuze mode sta
pi_69778779
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:51 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Staat er alleen, of is het er ook wel eens uit geweest?
bijna alle boeken in de kasten heb ik wel gelezen
pi_69778799
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:52 schreef kwaakvaak het volgende:
ben vooral blij dat jullie ook naar mijn geleuter willen luisteren. weet dat ik af en toe een botte hork kan zijn, maar dat is vooral als ik in mijn minder serieuze mode sta
* Jannuk stuurt een knuffel naar Kwaak
Love is for real, today!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:53:52 #265
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69778805
quote:
Het is echt heel schattig hoe onzeker je nu bent, maar het is nergens voor nodig. Wat ga je nu doen dan?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:54:03 #266
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69778810
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:49 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

ja he soms heb ik moeite met ze, vooral hoe ze dingen vroeger hebben gedaan maar ik ben erg blij dat ze dat in hebben gezien en de afgelopen jaren op hun manier steeds dichterbij lijken te komen.
Ik wou dat ik dat ook kon. Maar op dit moment ben ik nog niet op dat punt.
Toch hoop dat ik de relatie met mij ouders ooit beter word.
14 SHADES OF GREY
pi_69778852
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb mijn ouders en broer al een poos geleden de deur uitgedaan, scheelt een hoop energie
Love is for real, today!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:55:12 #268
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69778853
quote:
Die kant vind ik juist leuk. Ik kan er wel om lachen
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:55:21 #269
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_69778859
quote:

[..]

hoop het ook voor je Heeft bij mij ook 25 jaar gekost hoor!..
pi_69778873
quote:

[..]

Wees maar blij met het feit dat ze er zijn, het heeft misschien een beetje tijd nodig
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:57:42 #271
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_69778936
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:53 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Het is echt heel schattig hoe onzeker je nu bent, maar het is nergens voor nodig. Wat ga je nu doen dan?
onzeker... zeg maar gerust bang hoor. Wat ik nu ga doen?? zelfde wat ik altijd doe, ik bedenk en maak software in php/javascript. Of bedoelde je dat niet.. Wat ik vandaag ga doen? Geen idee, heb er net een paracetamol in geketst in de hoop dat mijn gloeiende voorhoofd stop met gloeien en dat ik wat rustiger in mijn buik wordt en dan hopelijk een goede nacht slaap en morgen weer met frisse moed verder, hoofd recht enzo,,,
pi_69778945
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:55 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Ben ook heel dankbaar dat ik zo'n goede band met me pa
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:58:09 #273
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69778951
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:55 schreef Jannuk het volgende:

[..]

Ik heb mijn ouders en broer al een poos geleden de deur uitgedaan, scheelt een hoop energie
Ondanks wat er gebeurd is zou ik dat toch niet kunnen doen.

Heb je nu wel mensen die je helpen en steunen?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:59:47 #274
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69778997
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:57 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

onzeker... zeg maar gerust bang hoor. Wat ik nu ga doen?? zelfde wat ik altijd doe, ik bedenk en maak software in php/javascript. Of bedoelde je dat niet.. Wat ik vandaag ga doen? Geen idee, heb er net een paracetamol in geketst in de hoop dat mijn gloeiende voorhoofd stop met gloeien en dat ik wat rustiger in mijn buik wordt en dan hopelijk een goede nacht slaap en morgen weer met frisse moed verder, hoofd recht enzo,,,
Ik doelde inderdaad op je en nu plan.

Je hebt er wel vertrouwen in dat het uiteindelijk weer goed gaat komen met jezelf?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:59:53 #275
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_69779000
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:55 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Voordat ik dat kan zou ik eerst het verleden moeten verwerken.
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Wees maar blij met het feit dat ze er zijn, het heeft misschien een beetje tijd nodig
Ja daar ben ik blij om
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')