Errug!quote:
quote:
Heb je nog oordopjes gevonden?quote:
Je kunt toch ook spuien zonder daarbij Murm in een kwaad daglicht te stellen? Al is het alleen maar dat je kwijt kunt hoe je je voelt, en dat doe je al!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:28 schreef kwaakvaak het volgende:
nee wil niet spuien... heeft geen nut, het is 1 kant van het verhaal en dat is niet eerlijk voor de andere kant.
Plus ik wil niet al mijn was op straat hangen en net doen of ik de vermoorde onschuld ben, maar ik heb het er best moeilijk mee, dat is zeker geen geheim.
Maar het lijkt zo net of ik alles doe om zielig te zijn en haar op die manier te overtuigen om te kijken of we echt niet verder kunnen, maar dat is niet zo.. Het is ook geen zelfmedelijden, wat het wel is weet ik niet, maar ik weet wel dat ze me goed te pakken heeft en ik haar vreselijk mis.. Ja nu al, na 1 dagje... Wat een softe huilebak ben ik vandaag zeg... Niet goed voor mijn e-penis dit, duidelijk niet goed... maar ja... ben toch beetje blij dat ik wat kan schrijven hier...
Sterktequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:28 schreef kwaakvaak het volgende:
nee wil niet spuien... heeft geen nut, het is 1 kant van het verhaal en dat is niet eerlijk voor de andere kant.
Plus ik wil niet al mijn was op straat hangen en net doen of ik de vermoorde onschuld ben, maar ik heb het er best moeilijk mee, dat is zeker geen geheim.
Maar het lijkt zo net of ik alles doe om zielig te zijn en haar op die manier te overtuigen om te kijken of we echt niet verder kunnen, maar dat is niet zo.. Het is ook geen zelfmedelijden, wat het wel is weet ik niet, maar ik weet wel dat ze me goed te pakken heeft en ik haar vreselijk mis.. Ja nu al, na 1 dagje... Wat een softe huilebak ben ik vandaag zeg... Niet goed voor mijn e-penis dit, duidelijk niet goed... maar ja... ben toch beetje blij dat ik wat kan schrijven hier...
Daar zijn we toch voor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:28 schreef kwaakvaak het volgende:
Vind Almere ff te ver wegquote:
Yeps, en voor vanavond al een goed luisterboek uitgezochtquote:
Je had ook hier na toe kunnen komen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:31 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Vind Almere ff te ver weg![]()
[..]
Yeps, en voor vanavond al een goed luisterboek uitgezocht
Maakt niet uit , gewoon spuienquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:28 schreef kwaakvaak het volgende:
ach had ook wel naar jou toe gekomen,had ik wat voor gelezenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:31 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Vind Almere ff te ver weg![]()
[..]
Yeps, en voor vanavond al een goed luisterboek uitgezocht
Das waar, wrom kom ik niet eerder op zulke ideeën?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
Je had ook hier na toe kunnen komen.![]()
Welk boek?
Dat klinkt heel liefquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ach had ook wel naar jou toe gekomen,had ik wat voor gelezen
maar,maar dat ben ik ookquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Das waar, wrom kom ik niet eerder op zulke ideeën?
De Golvendanser
Over een maritiem biologe die onderzoek gaat doen in Australië om te voorkomen dat er drijvende hotels in de leefomgeving van dolfijnen worden neergelegd.quote:
Dat blijkt wel!quote:
Interessantquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Over een maritiem biologe die onderzoek gaat doen in Australië om te voorkomen dat er drijvende hotels in de leefomgeving van dolfijnen worden neergelegd.
Dan koop je hem is een boek van Armstrongquote:
quote:
Vandaar dat je aanbiedt voor te lezen, je kent um uit je hoofd!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dan koop je hem is een boek van Armstrong
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:42 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Vandaar dat je aanbiedt voor te lezen, je kent um uit je hoofd!!
Niemand dus waarbij je verder ff terecht kan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:41 schreef kwaakvaak het volgende:
Weet je... het is niet eens 100% die break-up... het lijkt wel of al mijn spanningen van het afgelopen jaar er nu uit aan het komen zijn, en dat die break-up gewoon de trigger was tot deze volledige spanningslozing..
Mijn hele remigratie naar Nederland, vorige baan waarbij ik totaal niet op mijn plek was,dat ik niet echt kan aarden hier in DH,dat gewoon goeie vrienden kwijt ben geraakt,Murmeli die tijd voor haar zelf nodig heeft etc. etc.. Het is gewoon ff teveel voor mij nu..
Dat bedoelde ik meer met mijn was niet buiten willen hangen. Het stond er een beetje vreemd geloof ik. Ik voel mij gewoon kut.. zwaar kut... en het lastigste is, dat ik nog 1 dag heb mijzelf bij elkaar te graven en dat is morgen. Maandag moet ik aan de slag bij een nieuwe werkgever en ik wil niet als labiel wrak daar binnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |