Alcohol slaat bij mij sowieso op de blaas, maar dit was behoorlijk extreemquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol dat kan ook nog, daar had ik (volgens mij) dan weer geen last van.
: O moet een andere smiley zijn.
Weet iemand toevallig in welke kroeg in Oldenzaal ze dat uitzenden?, daar vanavond weer aanwezig maar wil er nog wel iets van zien als het kan. (en ja we gaan om half 10 uur al weg ivm een bepaalde afspraak ofzo :S)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond maar IJsland - Nederland kijken denk ik
Dat is ook verre van mijn favoriet, die nasmaak bevalt me echt voor geen meterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
vorig jaar hadden ze Heineken bij zomerfeesten Rietmolen, ook 3 keer niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms kan ik -weet-niet-hoeveel op en dan 1 keer zeiken en klaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alcohol slaat bij mij sowieso op de blaas, maar dit was behoorlijk extreem
Nou dat dus! Al kan ik niet ik weet niet hoeveel op, daar word ik te grappig van. En alles met te ervoor is per definitie niet goed. Met uitzondering van tevredenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Soms kan ik -weet-niet-hoeveel op en dan 1 keer zeiken en klaar.
Maar als ik in het begin al snel moet, dan blijft 't lopen de rest van aamd
teveel geld dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou dat dus! Al kan ik niet ik weet niet hoeveel op, daar word ik te grappig van. En alles met te ervoor is per definitie niet goed. Met uitzondering van tevreden
slecht voor julliequote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
slecht voor jullie
dat moet allemaal naar mij heen
Het is toegezegd hequote:
Paarden heb je het over?, ik kan er opzich goed na kijken (een dag) maar denk dat meer dan de helft van Nederland niets met deze sport heeft vandaar dat het ook niet op SS komt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toegezegd heEr is ook wel wat uitgezonden, maar de belangrijkste en mooiste onderdelen zenden ze niet uit, lamballen.
Imo is het helemaal niet erg eens wat meer aandacht te besteden aan andere sporten
Ik heb het over de NOS hequote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Paarden heb je het over?, ik kan er opzich goed na kijken (een dag) maar denk dat meer dan de helft van Nederland niets met deze sport heeft vandaar dat het ook niet op SS komt.
Enige manier is dan om zendtijd in te kopen zoals bij Hockey.
ze zenden gewoon sporten uit die veel kijkers trekken en vergeleken met die sporten trekt de paardensport (te) weinig kijkers en komt het dus helaas niet op de buis...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:20 schreef Samzz het volgende:
Imo is het helemaal niet erg eens wat meer aandacht te besteden aan andere sporten
Dat zal het zijn ja... Het zal niet de eerste keer zijn dat er een match tussen twee andere landen word uitgezonden, terwijl er verdomme een Nederlandse combinatie gigantisch aan het winnen isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze zenden gewoon sporten uit die veel kijkers trekken en vergeleken met die sporten trekt de paardensport (te) weinig kijkers en komt het dus helaas niet op de buis...
Mag ook wel. Nederland is flink goed.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
dat doen ze bij elke OS wel, de dressuur flink uitzenden
SchutzStaffel! JAWOHL!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |