== UI's: ==quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Grazia, dat is toch RTL boulevard op papier?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:13 schreef Samzz het volgende:
Waar the hell is iedereen?
Ik heb net een Grazia gekocht, straks lekker lezen
Ziet er niet uit iddquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:13 schreef Mdrop het volgende:
Snap niet waarom die OP steeds == aangeeft ipv tussenkoppen, iemand de OP verneukt?
Weet ik niet... ik vind het leukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Grazia, dat is toch RTL boulevard op papier?
gecondoleerdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een uurtje zijn mn ouwelui weer terug van vakantie, daar gaat mn vrijheid
Wie won dat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gecondoleerd
vrouwenfinale Roland Garros is al afgelopen, 2 sets
Wast verrassend dat de Russische dames weer wonnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
de Russische Svetlana Koeznetsova won met 6-4 en 6-2 van de Russische Dinara Safina...
Hmmm, onverwacht. Ben benieuwd wat Federer morgen gaat doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
de Russische Svetlana Koeznetsova won met 6-4 en 6-2 van de Russische Dinara Safina...
hardstikke.quote:
Ik ben voor Federer, en dat is meer omdat ik Söderling niet zo mag. Vind m niet sympathiek overkomen. Mijn ma heeft helemaal een schijthekel aan mquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben voor Söderling morgen, die heeft tot nu toe 'mooier' spel laten zien
ik zat vanmiddag nog op het werkquote:
Met 23 ben je toch ook uitgerangeerd en niet meer in de mogelijkheid om topprestaties te leveren?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik kom net van een voetbalvergadering over het elftal wat het nu gaat worden etc.
Komen ze met de optie: "die en die naar dat en dat elftal.... En de oudjes...Christiaan en Dennis dan naar dat elftal"
Ik echt kijken van...."23...oudjes...DRIE EN TWINTIG!..oud?" En dan moesten wij naar het 7de
.
Dat ging gelukkig mooi niet door, ben dan misschien oald maar ben geen mongool qua voetbalkwaliteiten![]()
laat de reacties maar komen
Hehe, als ze die andere jongen en mij weglaten uit het "vaste" elftal dan is het gelijk een stuk minderquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Met 23 ben je toch ook uitgerangeerd en niet meer in de mogelijkheid om topprestaties te leveren?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Met 23 ben je toch ook uitgerangeerd en niet meer in de mogelijkheid om topprestaties te leveren?
Erg he hoe "de jeugd" over ons "ervaren rotten" praat.quote:
best wel. Das toch fokking niet normaal?!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Erg he hoe "de jeugd" over ons "ervaren rotten" praat.
Jij begrijpt het !quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
best wel. Das toch fokking niet normaal?!
x2quote:
Maar dat is logisch want dat is cheap.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
x2
en bij Albert Heijn ben je ook "te oud" vanaf ongeveer 18, dan wordt je nog zo weinig ingepland dat je zelf er gewoon mee kapt, zodat hun broekies van 14/15 in kunnen zetten om te vullen
Die mensen zijn dan dus beter als jouquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hehe, als ze die andere jongen en mij weglaten uit het "vaste" elftal dan is het gelijk een stuk minder. Nu gaan de opa's uit het 4e naar het 3de toe (wat wij dus zijn).
Korte spier?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij begrijpt het !
Kut jeugd, keer portie spier geven godverdomme
tjah, wat is logisch. discriminatie is het feitelijk. Je moet niet per se zo jong zijn om daar te werken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar dat is logisch want dat is cheap.
Zeg ook niet dat het eerlijk is, maar wel te begrijpen. Als het nou een verdomd moeilijke baan was ok....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, wat is logisch. discriminatie is het feitelijk. Je moet niet per se zo jong zijn om daar te werken.
dat een pooier een lelijke hoer op straat zou zetten, zou ik logisch vinden.
Zolang het Grolsch isquote:
Normaal nooit echt last van enkel toevallig voor 2 weken terug ook Amstel gehad bij een discotheek in Drenthe en was aan het eind van de avond ook niet zo tevreden met mezelfquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang het Grolsch isBij Normaal vorige week, hadden ze Amstel. Dat viel niet lekker
maar het lijkt van geen kant, want die kunnen niet vullen èn zijn ook niet snel èn weten vaak weinig zodat ze klanten niet kunnen helpen en elke keer de chef moeten halen...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar dat is logisch want dat is cheap.
M'n vriendin en ik moesten er echt gigantisch van pissenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Normaal nooit echt last van enkel toevallig voor 2 weken terug ook Amstel gehad bij een discotheek in Drenthe en was aan het eind van de avond ook niet zo tevreden met mezelf.
Lol dat kan ook nog, daar had ik (volgens mij) dan weer geen last vanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n vriendin en ik moesten er echt gigantisch van pissen
Alcohol slaat bij mij sowieso op de blaas, maar dit was behoorlijk extreemquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol dat kan ook nog, daar had ik (volgens mij) dan weer geen last van.
: O moet een andere smiley zijn.
Weet iemand toevallig in welke kroeg in Oldenzaal ze dat uitzenden?, daar vanavond weer aanwezig maar wil er nog wel iets van zien als het kan. (en ja we gaan om half 10 uur al weg ivm een bepaalde afspraak ofzo :S)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond maar IJsland - Nederland kijken denk ik
Dat is ook verre van mijn favoriet, die nasmaak bevalt me echt voor geen meterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
vorig jaar hadden ze Heineken bij zomerfeesten Rietmolen, ook 3 keer niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms kan ik -weet-niet-hoeveel op en dan 1 keer zeiken en klaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alcohol slaat bij mij sowieso op de blaas, maar dit was behoorlijk extreem
Nou dat dus! Al kan ik niet ik weet niet hoeveel op, daar word ik te grappig van. En alles met te ervoor is per definitie niet goed. Met uitzondering van tevredenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Soms kan ik -weet-niet-hoeveel op en dan 1 keer zeiken en klaar.
Maar als ik in het begin al snel moet, dan blijft 't lopen de rest van aamd
teveel geld dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou dat dus! Al kan ik niet ik weet niet hoeveel op, daar word ik te grappig van. En alles met te ervoor is per definitie niet goed. Met uitzondering van tevreden
slecht voor julliequote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
slecht voor jullie
dat moet allemaal naar mij heen
Het is toegezegd hequote:
Paarden heb je het over?, ik kan er opzich goed na kijken (een dag) maar denk dat meer dan de helft van Nederland niets met deze sport heeft vandaar dat het ook niet op SS komt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is toegezegd heEr is ook wel wat uitgezonden, maar de belangrijkste en mooiste onderdelen zenden ze niet uit, lamballen.
Imo is het helemaal niet erg eens wat meer aandacht te besteden aan andere sporten
Ik heb het over de NOS hequote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Paarden heb je het over?, ik kan er opzich goed na kijken (een dag) maar denk dat meer dan de helft van Nederland niets met deze sport heeft vandaar dat het ook niet op SS komt.
Enige manier is dan om zendtijd in te kopen zoals bij Hockey.
ze zenden gewoon sporten uit die veel kijkers trekken en vergeleken met die sporten trekt de paardensport (te) weinig kijkers en komt het dus helaas niet op de buis...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:20 schreef Samzz het volgende:
Imo is het helemaal niet erg eens wat meer aandacht te besteden aan andere sporten
Dat zal het zijn ja... Het zal niet de eerste keer zijn dat er een match tussen twee andere landen word uitgezonden, terwijl er verdomme een Nederlandse combinatie gigantisch aan het winnen isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze zenden gewoon sporten uit die veel kijkers trekken en vergeleken met die sporten trekt de paardensport (te) weinig kijkers en komt het dus helaas niet op de buis...
Mag ook wel. Nederland is flink goed.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
dat doen ze bij elke OS wel, de dressuur flink uitzenden
SchutzStaffel! JAWOHL!quote:
Klopt ook... ik was in de war met Eurosportquote:
had je al niet zoiets?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:36 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
De schoenen die ik wil, maar die niet meer te krijgen zijn
quote:En ik ga binnenkort balletjes bestellen, kan ik eens afwisselen down there
jammer dat ie niet geknapt is net voor de foto genomen werdquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[ link | afbeelding ]
mijn nieuwe achtergrond
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier is mijn achtergrond:
[ afbeelding ]
dat dacht ikquote:
ik ben naar m'n werk geweest jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:46 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hier wel En vandaag naar de euhm euhm je weet wel geweest rulertje
neequote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Had je een pruik op en kom je uit litouwen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |