volgens mij is die fiets 10 x meer waard voor zo'n stalling.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:50 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat mijn fiets past in zo'n stelling van 1000 euro....
Je gelooft toch niet serieus dat er een miljoen nodig is voor een lift he?!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:23 schreef PhifeDawg het volgende:![]()
Het zal wel aan mij liggen maar ik rij elke week met de trein en ik heb werkelijk nergens last van. Mensen die hier lopen te bitchen over de kosten hebben zeker zelf wel bedrijfs- en organisatiewetenschappen gestudeerd en kunnen dit bugdetteren op ongeveer een kwart van het bedrag? Je koopt niet alleen een lift van dat geld, er moet wel wat meer meegebeuren, dat ding installeert zichzelf niet'.
Al die rotzooi daar bij elkaar is max. 10cent waard.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:20 schreef ChanelOne het volgende:
Als ProRail dan even op station Ede-Wageningen wat fietsen komt opruimen.
Zijn ze ongeveer net zo rijk als Bill Gates.
Ja daar heb je dan ook weer gelijk in. Haha.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:29 schreef mathematicus het volgende:
[..]
Al die rotzooi daar bij elkaar is max. 10cent waard.
Alsof men zo gek is om een enigszins fatsoenlijke fiets op et station te parkeren
En er is niks mis mee bij de centrum zijde .. Die zuidzijde is toch allemaal een stelletje tokkies
Gewoon iedere vijf gehandicapten een paard toewijzen, zo'n paard kan best vijf rolstoelen van RVS slepen mits ze goed vastgemaakt zijn, me dunkt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Gehandicapten moeten sowieso niet met het OV gaan! Eens per paar weken staat er een rolstoel in elke trein. De rest van de weken hebben die treinen wel lomp grote WC's, wat ten koste gaat van meerdere stoelen. Daar hadden meerdere mensen kunnen zitten, en zo kost 1 rolstoeler duizenden euro's per rit! Nog afgezien van de 2 man personeel die die rolstoeler de trein in moeten duwen, en de lift-van-1-miljoen-euro (een liftje van anderhalf bij 1 meter met een pislucht) die er bij komt...
M.a.w.: enig idee HOEVEEL taxi's er voor die prijs die rolstoeler door heel Nederland kunnen rijden?
Zoals ik hier boven al zei: zo'n 80% wordt door de staat betaald, m.a.w. strippenkaarten zouden eigenlijk 5 keer zo duur moeten zijn. Dat is ook niet verwonderlijk, als je ziet dat zware dieselbussen het grootste deel van de dag vrijwel leeg rondrijden.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:00 schreef robodorK het volgende:
Weet iemand in hoeverre bussen kostenefficiënt zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |