je hebt gelijk. Maar dan moet die OV wel een keertje werken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:36 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Ik heb een zakelijk NS Card, wat volgens de begeleidende brief de ideale oplossing is voor al het file leed.
Ja in de file sta je idd niet, maar met de reistijd naar vertrekstation en de reistijd van aankomst station naar het kantoor van de klant erbij op geteld ben je al met al langer onderweg. OV is alleen handig voor een dagje shoppen in hartje centrum of je echt hartje centrum ergens moet zijn.
* koentjuh18 heeft de card nog nooit gebruikt, zou ook niet weten wat de pincode ervan is
Dat geld moet ergens vandaan komenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:39 schreef robodorK het volgende:
[..]
Ja, dr is zo'n wereldje daar bij prorail. Groepje vrienden bestaande uit ondernemers en medewerkers van prorail die het geld uit mogen geven en de beslissingen maken. Die lui gaan samen hoeren neuken, golven, circuitdagen doen, skyboxje ajax, vakantietje, en dan spreken ze samen af waar de prorailmanagers mee weg kunnen komen en waarmee niet.
Ik snap niet zo goed wat die privatisering moest bereiken voor de maatschappij. Ik dacht lagere prijzen door hogere efficientie door concurentie. Wie is de concurent van prorail dan?
edit: golfen ja
stuur je hem even door naar mij ? ben ook wel erg benieuwdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:32 schreef SpecialK het volgende:
100 miljoen voor een setje fietsenstallingen.
Ik wil die kostenverantwoording wel eens lezen
Ik zal ze even mailen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:56 schreef shadowflash het volgende:
[..]
stuur je hem even door naar mij ? ben ook wel erg benieuwd
dat van die fietsen kan nog wanneer het ondergronds is meer 1 miljoen euro per liftquote:
Volgens NS wil ProRail een groot gedeelte vaste kosten, die nu door het Rijk worden vergoed, voortaan als variabele kosten aan de spoorwegondernemingen doorberekenen. Volgens NS gaat het echter om vaste kosten die nodig zijn om de infrastructuur in een goed berijdbare staat te houden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
http://www.fd.nl/artikel/(...)ere-tarieven-prorail
Dat stuk gaat over vaste kosten voor het onderhoud van het spoor. Dat zijn inderdaad andere kosten dan onderhoudskosten voor stations. Waar het om gaat is dat Pro-rail kosten maakt die ze terug moeten verdienen, het zijn investeringen. Aangezien NS Pro-rail betaald mag het duidelijk zijn dat NS en daarmee de reiziger voor deze kudtstallingen en liften moet betalen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:23 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Volgens NS wil ProRail een groot gedeelte vaste kosten, die nu door het Rijk worden vergoed, voortaan als variabele kosten aan de spoorwegondernemingen doorberekenen. Volgens NS gaat het echter om vaste kosten die nodig zijn om de infrastructuur in een goed berijdbare staat te houden.
.
Stel huilies hier.
Ironisch is daarentegen dat grofweg een kwart van de liften niet werkt...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:42 schreef robodorK het volgende:
Dat betekend dat 200 miljoen voor liften gelijk staat aan een prijsstijging van treinkaartjes van 16.6%. Als de kosten al waren ingepland maar niet worden gemaakt betekend dat een prijsdaling van 16.6%.
Naja, of ze het geld van het Rijk krijgen of van de NS, het komt uiteindelijk voornamelijk uit onze portomonnee en dan mogen we best mekkeren als bepaalde zaken belachelijk veel geld kostquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:23 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Volgens NS wil ProRail een groot gedeelte vaste kosten, die nu door het Rijk worden vergoed, voortaan als variabele kosten aan de spoorwegondernemingen doorberekenen. Volgens NS gaat het echter om vaste kosten die nodig zijn om de infrastructuur in een goed berijdbare staat te houden.
.
Stel huilies hier.
Idd. Gehandicapte mensen ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:42 schreef Heremeteit het volgende:
Liften
Laat die luie vetkleppen lekker met de trap gaan. Doe ik ook altijd, hoewel ik eigenlijk nooit met het OV reis.
Die aanstellers hebben toch een uitkering? Dan kunnen ze mooi thuisblijvenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Idd. Gehandicapte mensen ook
"Maar ik heb geen gevoel in m'n benen!!"....
traplopen, hoer.
Gehandicapten moeten sowieso niet met het OV gaan! Eens per paar weken staat er een rolstoel in elke trein. De rest van de weken hebben die treinen wel lomp grote WC's, wat ten koste gaat van meerdere stoelen. Daar hadden meerdere mensen kunnen zitten, en zo kost 1 rolstoeler duizenden euro's per rit! Nog afgezien van de 2 man personeel die die rolstoeler de trein in moeten duwen, en de lift-van-1-miljoen-euro (een liftje van anderhalf bij 1 meter met een pislucht) die er bij komt...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Idd. Gehandicapte mensen ook
"Maar ik heb geen gevoel in m'n benen!!"....
traplopen, hoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |