SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef postmortum het volgende:Zo'n topic openen en dan geen hyves posten is faaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef postmortum het volgende:Nee, da's alleen als je het post met de intentie iemand zwart te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zo'n topic openen en dan geen hyves posten is faaal
maar maar maar ... ik maakt tioch ieman zwart als ik haar hyves post ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:51 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee, da's alleen als je het post met de intentie iemand zwart te maken.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef postmortum het volgende:Dan heb ik de perfecte oplossing:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de links hierrr dumpen!Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan heb ik de perfecte oplossing:
Gewoon de links hierrr dumpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |