Ach het is morgen weer voorbijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
't Ergste is dat ik echt nog ff de tuin in moet om mn zooi op te ruimen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.![]()
Vanaaf lekker gaan zuipen en een wijf regelen.
En dit is 1 van de meest gemaakt hier.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mij wel hoor, maar der worden wel meer typfouten gemaakt
heb weinig keuze met die takke herrie hierquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar als je nu gaat slapen, lig je vannacht ook weer wakker als je niet oppast.Beter nu nog even doorzetten
Waarom?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:04 schreef JoeyT het volgende:
Ik ga even een brief aan Wouter Bos tikken.
Hahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En dit is 1 van de meest gemaakt hier.
Wat is de 2e danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En dit is 1 van de meest gemaakt hier.
Hoezo? Weet zeker dat het hem zal helpen...quote:
omdat ie geen word heeft, joey post hier ook vanaf zijn oude remington schrijfmachinequote:
Sterktequote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:06 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga ff braaf de tuin in (met mn MP3speler op scheurtissimo)
Maar daar kan toch geen internet op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
omdat ie geen word heeft, joey post hier ook vanaf zijn oude remington schrijfmachine
Omdat hij het totaal verkeerd aanpakt. Het gaat niet meer om de inhoud van de boodschap en om degene die de boodschap uitdraagt. Ik wil hem daarop wijzen en misschien kan ik hem met wat dingen helpenquote:
Zonetje schijnt wel lekker andersquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:06 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga ff braaf de tuin in (met mn MP3speler op scheurtissimo)
Van de wal in de sloot zekerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat hij het totaal verkeerd aanpakt. Het gaat niet meer om de inhoud van de boodschap en om degene die de boodschap uitdraagt. Ik wil hem daarop wijzen en misschien kan ik hem met wat dingen helpen.
als ze in matrix kunnen teleporteren met een ouwe nokia, kan joey hier posten vanaf zijn remington... There is no spoon!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daar kan toch geen internet op.Ik snap het niet.
Je onderschat me... Liefquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als ze in matrix kunnen teleporteren met een ouwe nokia, kan joey hier posten vanaf zijn remington... There is no spoon!
Natuurlijk dat ik daar niet eerder aan had gedacht.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als ze in matrix kunnen teleporteren met een ouwe nokia, kan joey hier posten vanaf zijn remington... There is no spoon!
Dat hoop ik dan maar. En Wouter moet ook opstaan voor jou input.quote:
Je moet wat minder films kijken en wat meer naar buiten gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet doen. Ik stem op hem, dat koestert hij wel. Denk niet dat hij het niet kan maken om niet te reageren. De rest ligt aan mijn inhoud.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. En Wouter moet ook opstaan voor jou input.
waar mijn binnen zit imago vandaan komt begrijp ik niet precies.. Ik zit toevallig vandaag binnen omdat ik me niet top voel, maar meestal ben ik wel ergens mee bezig buiten. Maar goed ik heb het idee dat ik dat tegen een dove vertel en jij je gedachte al bepaald hebt over mij en mijn persoonlijkheid. En dat mijn waarde, is niet echt mijn probleem behalve dat ik het je nu even uitleg vind ik het ook wel prima wat jij vind van mij.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je moet wat minder films kijken en wat meer naar buiten gaan.
Ik vind je best een goede gozer maar het komt op mij over (en misschien zie ik het helemaal verkeerd) dat je je leven verspilt met onnozele dingen als binnen zitten.
Dan zie ik het dus verkeerd. Ik heb niets bepaald over jou. Het is een indruk die ik heb gekregen van jou. Niet kloppend dus blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
waar mijn binnen zit imago vandaan komt begrijp ik niet precies.. Ik zit toevallig vandaag binnen omdat ik me niet top voel, maar meestal ben ik wel ergens mee bezig buiten. Maar goed ik heb het idee dat ik dat tegen een dove vertel en jij je gedachte al bepaald hebt over mij en mijn persoonlijkheid. En dat mijn waarde, is niet echt mijn probleem behalve dat ik het je nu even uitleg vind ik het ook wel prima wat jij vind van mij.
Maar juist dan moet je wat gaan doen.. gedachte ergens anders..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan zie ik het dus verkeerd. Ik heb niets bepaald over jou. Het is een indruk die ik heb gekregen van jou. Niet kloppend dus blijkbaar.
Vind liefdesverdriet altijd een pijnlijk iets voor mensen.
Dat zeg ik dan ook. Gewoon lekker de kroeg in duiken en nieuwe mensen ontmoeten...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar juist dan moet je wat gaan doen.. gedachte ergens anders..
dat staat ook zeker op mijn planning hoor, alleen dit weekend ff niet. Ik wil dit weekend ff mijzelf weer uit het dalletje sleuren en dat gaat bijzonder goed op dit moment. Tuurlijk is het kut, en dan druk ik het nog zachtjes uit. Maar het komt wel goed hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar juist dan moet je wat gaan doen.. gedachte ergens anders..
Mwah dat hoeft niet perse.. ik zou niet van de een op andere dag ergens anders op kunnen storten..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook. Gewoon lekker de kroeg in duiken en nieuwe mensen ontmoeten...
Ik weet hoe je je voelt gozerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat staat ook zeker op mijn planning hoor, alleen dit weekend ff niet. Ik wil dit weekend ff mijzelf weer uit het dalletje sleuren en dat gaat bijzonder goed op dit moment. Tuurlijk is het kut, en dan druk ik het nog zachtjes uit. Maar het komt wel goed hoor
Wie heeft het over storten? Ik heb het niet alleen over vrouwen... Nieuwe indrukken opdoen... Beste remedie...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:23 schreef getl0st het volgende:
[..]
Mwah dat hoeft niet perse.. ik zou niet van de een op andere dag ergens anders op kunnen storten..
Gewoon met vrienden een biertje doen of even een festivalletje doen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:23 schreef getl0st het volgende:
[..]
Mwah dat hoeft niet perse.. ik zou niet van de een op andere dag ergens anders op kunnen storten..
Gewoon met vrienden een biertje doen of even een festivalletje doen
Het is ook een beetje je eigen instelling. Ik was vroeger heel gesloten. Op een gegeven moment ging ik spontaniteit spelen. Ontmoette steeds meer mensen en op een gegeven moment werd ik die spontaniteit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Met het risico op zielig gevonden te worden, zoveel vrienden heb ik hier in de randstad nog niet. Het is niet dat ik hier al lang woon namelijk. Dat ben ik nog steeds aan het opbouwen, en dat gaat naarmate je ouder wordt steeds langzamer merk ik.
true.. ik ken je verdere achtergrond natuurlijk niet..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Met het risico op zielig gevonden te worden, zoveel vrienden heb ik hier in de randstad nog niet. Het is niet dat ik hier al lang woon namelijk. Dat ben ik nog steeds aan het opbouwen, en dat gaat naarmate je ouder wordt steeds langzamer merk ik.
Ik heb er gewoon overheen gelezen! Sterkte ermee kwaak. Niet dat je daar iets aan hebt, maar toch.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik weet het... en als ik het in het buitenland, kan ik het hier ook weer wel voor elkaar krijgen. Komt ook weer wel in orde, alles komt altijd in orde namelijk. Liefdesverdriet voelt kut, maar het is niet dat de wereld morgen niet meer draait enzo.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is ook een beetje je eigen instelling. Ik was vroeger heel gesloten. Op een gegeven moment ging ik spontaniteit spelen. Ontmoette steeds meer mensen en op een gegeven moment werd ik die spontaniteit.
Heeft gewoon even tijd nodigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik weet het... en als ik het in het buitenland, kan ik het hier ook weer wel voor elkaar krijgen. Komt ook weer wel in orde, alles komt altijd in orde namelijk. Liefdesverdriet voelt kut, maar het is niet dat de wereld morgen niet meer draait enzo.
thanks...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon overheen gelezen! Sterkte ermee kwaak. Niet dat je daar iets aan hebt, maar toch.
Inderdaad, komt ook allemaal goed. Ff door die 'kutheid' heen...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik weet het... en als ik het in het buitenland, kan ik het hier ook weer wel voor elkaar krijgen. Komt ook weer wel in orde, alles komt altijd in orde namelijk. Liefdesverdriet voelt kut, maar het is niet dat de wereld morgen niet meer draait enzo.
niets raars aan imo.. als je erover wil praten moet dat gewoon kunnen tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
thanks...
Voelt wel beetje raar om hier nu aandacht op te eisen terwijl de andere helft van het duo ook hier regelmatig rond hangt.
Je eist toch geen aandacht?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
thanks...
Voelt wel beetje raar om hier nu aandacht op te eisen terwijl de andere helft van het duo ook hier regelmatig rond hangt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kerel.. het geeft helemaal niets dat je je zo voelt! Erover praten is dan alleen maar goed.. Je moet alleen niet te lang erin blijven hangen.. dat vreet je op..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:39 schreef kwaakvaak het volgende:
ja dat is waar, maar het voelt nu net of ik alleen het slachtoffer ben, en dat is dus niet waar. Misschien kwam de klap bij mij wat harder aan, maar dat is pure speculatie uit mijn kant. Ik weet alleen dat het gesprek gisteren behoorlijk emotioneel was, omdat we wel degelijk heel veel om elkaar geven, zelfs nu nog. Het is alleen beetje dubbel omdat we allebij deze reeks bezoeken, murmeli wat fanatieker dan ik soms..
Ik mis haar gewoon een beetje vandaag, zij was wel de persoon met wie ik goed kon praten maar het is beetje raar om je ex te praten over de breakup met diezelfde ex
Nee, eigenlijk niet. Al moet ik eerst ff nadenken wie de vijand ook alweer isquote:
het hoort beetje bij het levenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:52 schreef MNR het volgende:
Lvd sucks idd! Vind het klote voor je Kwaak. Jammer dat het zo gelopen is.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Al moet ik eerst ff nadenken wie de vijand ook alweer is
Trouwens mijn God, vandaag heb ik me toch een partij sjans. Het is echt gewoon niet normaal! Net alsof ik iets op mijn voorhoofd heb staan, haha! Heb echt het gevoel dat iedereen bovenop me wil springen. Hoest met jou en de dame(s) Qtie?
quote:
Ja he?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het hoort beetje bij het levenMaar dank je... ik vind het ook jammer, maar de deur is zeker nog niet definitief dicht gesmeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |