Maar wat als die waarheid nou per dag verschilt? Dat je de ene dag denkt, ach misschien kunnen we best eens daten en de volgende dag denk je, nou nee echt niet dus?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nee, met de waarheid.. weet je gelijk waar je aan toe bent
Hoe vaak ik dat al heb gezegd hehquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wil je met haar daten? Zo niet neem dan je eigen advies ter harte
Als je nu al twijfelt.. moet je het niet doen.. lijkt me logisch toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar wat als die waarheid nou per dag verschilt? Dat je de ene dag denkt, ach misschien kunnen we best eens daten en de volgende dag denk je, nou nee echt niet dus?
Nou dan sms je op de dag dat je niet wil daten , de waarheid. Dat ligt wrs het dichtste bij de waarheidquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar wat als die waarheid nou per dag verschilt? Dat je de ene dag denkt, ach misschien kunnen we best eens daten en de volgende dag denk je, nou nee echt niet dus?
OMGquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat al heb gezegd heh
Als antwoord krijg ik dan.. en ook niet gewoon als vrienden?
Nee.. echt niet..
Vind je me niet aantrekkelijk?
Nee ik val niet op je?
Waarom niet, zijn m'n tieten te klein?
OMG!!!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als je nu al twijfelt.. moet je het niet doen.. lijkt me logisch toch?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou dan sms je op de dag dat je niet wil daten , de waarheid. Dat ligt wrs het dichtste bij de waarheid
Jaa het verschil tussen mannen en vrouwen, mannen komen met oplossingen vrouwen willen vaak alleen ff miepen over welke scheet er dwars zit en geen oplossing horen.quote:
Hier welquote:
Dat is ook precies wat ik aan het doen ben..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je dr nu wel mag negeren. Je hebt het iig geprobeerd.
Nee, niet eens. Zit alleen nog steeds te bedenken hoe. Ik denk dat ik vandaag maar niets meer laat horen en als hij terug is van zijn weekendje maar iets ga verzinnen in de trant dat ik een hele leuke gast heb leren kennen en wil kijken hoe dat gaat lopen?quote:
Ze heeft zelfkennisquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:52 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik aan het doen ben..
'Wat ben je stil..'
'Hallo?'
'Ben ik vervelend?'
Hartenbrekers mag je best aan het lijntje houden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Zit alleen nog steeds te bedenken hoe. Ik denk dat ik vandaag maar niets meer laat horen en als hij terug is van zijn weekendje maar iets ga verzinnen in de trant dat ik een hele leuke gast heb leren kennen en wil kijken hoe dat gaat lopen?
Dat is lief van je.. ik vind jou ook heel leukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Zit alleen nog steeds te bedenken hoe. Ik denk dat ik vandaag maar niets meer laat horen en als hij terug is van zijn weekendje maar iets ga verzinnen in de trant dat ik een hele leuke gast heb leren kennen en wil kijken hoe dat gaat lopen?
Goed. Gisterenavond naar een concert geweest. Het was erg leukquote:
Ok, thnx! Ik vind raad van vrouwen veel leukerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hartenbrekers mag je best aan het lijntje houden.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat is lief van je.. ik vind jou ook heel leuk
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |