Ja, da's kut.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:34 schreef mediaconsument het volgende:
Klacht: Pas kapot
Extra Klacht: Op zaterdag.
Het is een rabopas, dus ik moet wachten tot na het weekend om weer toegang tot mijn geld te krijgen, en laat het nu net zo zijn dat ik vandaag m'n boodschappen wou doen. Echter dus weer een flink roode oortjes moment bij de kassa.
Lekker die zekerheid denk je dan, eten zal na het weekend wel weer komen.
Kantoren zijn (vaak) gesloten op zaterdag..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:37 schreef LasTeR het volgende:
Kun je geen geld opnemen bij de rabobank dan?
Rabo wel, hier in de stad is bijvoorbeeld de ABN wel open vandaag. Jammer voor TS dat ie bij de Rabo zit...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kantoren zijn (vaak) gesloten op zaterdag..
In de wat grotere steden niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kantoren zijn (vaak) gesloten op zaterdag..
Dat word waarschijnlijk de opdracht van vandaag, al heb ik eigenlijk wel wat betere dingen te doen hehe. Het is dat die pasjes altijd op het verkeerde moment kapot gaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, da's kut.
Heb je geen vrienden of ouders of zo van wie je 50 euro kunt lenen?
Ik heb thuis nog een extra bankpas liggen van een rekening met saldo van ong 100,- voor dit soort geintjes. Is me bij de Rabo nu net iets te vaak overkomen dat het spul niet werkte.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef sinadO het volgende:
Overigens, regeren is vooruitzien!
Ik heb altijd wat cash in huis, 100 euro of zo, voor als mij iets dergelijks weer overkomt. Misschien een tip voor TS.
briljantquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog een extra bankpas liggen van een rekening met saldo van ong 100,- voor dit soort geintjes. Is me bij de Rabo nu net iets te vaak overkomen dat het spul niet werkte.
Ongevraagd he! Gewoon binnenlopen, gaan zitten en met een stalen gezicht aan de buurvrouw vragen, 'Schat, wat eten we vandaag'?quote:
In welk opzicht is dit een leermoment?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:46 schreef mediaconsument het volgende:
Pas als het kalf verdronken is dempt men de put zeggen ze weleens.
Mjah misschien een goed leermoment hehe.
Zo lang en/of ingewikkeld is het topic echt niet...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:00 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
In welk opzicht is dit een leermoment?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:58 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ongevraagd he! Gewoon binnenlopen, gaan zitten en met een stalen gezicht aan de buurvrouw vragen, 'Schat, wat eten we vandaag'?
op de afwerkplek kun je genoeg verdienenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:29 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb het wel eens gehad bij een benzinestation, dan sta je lekker
Dat teken je een schuldbekentenis en krijg je een acceptgiro per post thuis.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:29 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb het wel eens gehad bij een benzinestation, dan sta je lekker
Wat verdien jij daar dan zoals doorgaans?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
op de afwerkplek kun je genoeg verdienen
Het was één van de weinige keren dat ik toevallig contant bij me had, maar het blijft lullig.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat teken je een schuldbekentenis en krijg je een acceptgiro per post thuis.
Verder is de rabo in de grotere steden gewoon open, zelfs op zondag in bijv. adam.
Anyway, mijn chipknip is ook aan het overlijden dus ik heb vd week al een nieuwe pas aangevraagd. Wel jammer dat ze die niet meer per post aanbieden maar gewoon in je brievenbus mieteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |