abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2009 @ 02:00:27 #1
225102 optimusfunk
PRIMUS SUCKS.
pi_69761089
ik heb echt een vieze stervende hoeren hekel aan IKEA, gewoon focking niet normaal dat zweedse labyrinth.

laatste keer dat ik bij de IKEA was zaten zelfs de bouwvakkers bezig met het in elkaar zetten van hun hamers, zelfs hun ontsnappen er niet aan.

en na ongeveer twee uur door dat gestelte heen te rennen kom je bij een punt waar je kilos zweedse gehaktballetjes kan eten, en waar je van die anderhalve liter bekers cola kan kopen voor 50 cents. en dan heb je ook nog van die IKEA shampoo enzo, het valt nog mee dat je zelf niet al die shampoo prut zelf moet maken.

en dan heb je ook nog die domme namen voor verschillende 'stijl' meubels, is het echt nodig om van die obscure namen te gebruiken voor de meest eenvoudige tafel die je daar kan krijgen? kut IKEA.
pi_69761109
hier is al een topic over
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_69761111
het is toch wat.
je hoeft niet naar die winkel te gaan.
Freie Fahrt für freie Bürger
  zaterdag 6 juni 2009 @ 02:02:40 #4
129012 Semnai
Crazy Catlady
pi_69761120
Je hebt pas net de uitgang gevonden dat je nog om 2 uur snachts met dit topic komt?
¨Je moet niet alles geloven wat je denkt.¨
  zaterdag 6 juni 2009 @ 02:03:21 #5
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69761129
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 02:00 schreef optimusfunk het volgende:
ik heb echt een vieze stervende hoeren hekel aan IKEA, gewoon focking niet normaal dat zweedse labyrinth.

laatste keer dat ik bij de IKEA was zaten zelfs de bouwvakkers bezig met het in elkaar zetten van hun hamers, zelfs hun ontsnappen er niet aan.

en na ongeveer twee uur door dat gestelte heen te rennen kom je bij een punt waar je kilos zweedse gehaktballetjes kan eten, en waar je van die anderhalve liter bekers cola kan kopen voor 50 cents. en dan heb je ook nog van die IKEA shampoo enzo, het valt nog mee dat je zelf niet al die shampoo prut zelf moet maken.

en dan heb je ook nog die domme namen voor verschillende 'stijl' meubels, is het echt nodig om van die obscure namen te gebruiken voor de meest eenvoudige tafel die je daar kan krijgen? kut IKEA.
Zodra jij leestekens gaat gebruiken, ga ik jouw OP lezen!
:-)
  zaterdag 6 juni 2009 @ 02:03:22 #6
225102 optimusfunk
PRIMUS SUCKS.
pi_69761130
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef Semnai het volgende:
Je hebt pas net de uitgang gevonden dat je nog om 2 uur snachts met dit topic komt?
je moet toch wat.
pi_69761137
Ikea's Handzeep ruikt best lekker

En Die cola smaakt weird
  zaterdag 6 juni 2009 @ 02:05:04 #8
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_69761147
Bij de kamper winkel is alles kant en klaar.
Ook gezellig, zo'n woonwagen interieur.

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 6 juni 2009 @ 02:05:26 #9
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_69761154
Of je had ervoor kunnen zorgen dat je beter je best deed op school, je daarna een goed betaalde baan zou krijgen en je gewoon bij een sjiekere meubelzaak je spullen kon kopen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 02:13:53 #10
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69761262
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 02:05 schreef Lundegaard het volgende:
Of je had ervoor kunnen zorgen dat je beter je best deed op school, je daarna een goed betaalde baan zou krijgen en je gewoon bij een sjiekere meubelzaak je spullen kon kopen.
Dat is allemaal achteraf gepraat. Daar kan TS niks meer aan doen!
:-)
  zaterdag 6 juni 2009 @ 02:21:41 #11
225102 optimusfunk
PRIMUS SUCKS.
pi_69761347
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 02:05 schreef Lundegaard het volgende:
TS zit op kamers.

TS kon ook bij IKEA terecht voor een kekke twee persoons bed, EN voor gehaktballetjes die er goed in gaan elke vrijdag avond.
pi_69761492
subtiele TT aanpassing
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_69761519
Ja! Ik wacht al de hele tijd tot dat, dat stomme bed van ikea nou eens goedkoper wordt, en het is nog steeds even duur! En op marktplaats enzo bieden mensen er zo veel voor, dat ik hem net zo goed nieuw kan kopen!
Baby darling doll face honey
pi_69761651
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef Semnai het volgende:
pi_69761789
"Attentie attentie, optimusfunk wil graag opgehaald worden bij het kinderparadijs, attentie attientie"
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_69762107
Ze hebben daar wel lekker eten in hun restaurant. Zweedse gehaktballetjes. Hmmm
pi_69762585
TS kan beter geen topics aanmaken midden in de nacht, wanneer zijn paranoia opspeelt.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_69762686
IKEA is anders wel perfect voor de gemiddelde student.
Cool story, Hansel.
pi_69762894
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 03:22 schreef Agiath het volgende:
"Attentie attentie, optimusfunk wil graag opgehaald worden bij het kinderparadijs, attentie attientie"
Attentie attentie, optimusfunk wil graag opgehaald worden bij Småland, attentie attentie"
pi_69762911
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 08:28 schreef wikwakka2 het volgende:
IKEA is anders wel perfect voor de gemiddelde student.
Voor een keuken kan je ook goed terecht.

IKEA is alleen niet voor luie mensen.

De keuken die wij hebben is kwalitatief even goed en op sommige punten zelfs veel beter dan die van een gemiddelde keukenzaak en kostte ons maar 1200 euro, na flink wat afdingen bij een keukenzaak kwamen we niet lager dan 5000 euro voor hetzelfde idee.

En gaat er iets kapot, dan koop je het onderdeel gewoon weer bij IKEA.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 09:19:27 #21
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_69762987
Je kunt er heerlijk winkelen. Beetje een dagje uit is het. Je komt er voor iets kleins (bijzettafeltje) en je gaat er altijd weer weg met een kar vol rommel.
Het Magazijn is wel altijd een gekut daar, artikelnummers die niet goed overeenkomen en het product dat je moet hebben op 10 meter hoogte.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:11:47 #22
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_69763397
Waarschijnlijk ben je op een drukke moment naar IKEA geweest en kom je nu hier zijken.

Klagen maar vervolgens wel elke koopzondag gefrusteerd in de rij gaan staan om meubeltjes te bekijken

[ Bericht 0% gewijzigd door Geranium_Opa op 06-06-2009 10:45:44 ]
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:22:38 #23
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_69763531
Niks mis met Ikea, maar je moet er wel doordeweeks heen gaan, en liefst een beeetje vroeg. Anders wordt je gek van de jankende kinderen. Op de site kan je al van tevoren zien of ze de spullen die je wilt op voorraad hebben, en zelfs in welke stelling ze staan. Je hoeft feitelijk niet eens de showroom in, je kan gelijk naar het magazijn.

Overigens kleven aan reguliere meubelzaken ook nadelen. Bij Ikea kan je je aankopen gelijk meenemen, bij andere zaken moet het vaak besteld worden, kun je maanden wachten, en dan bestaat alsnog de kans dat uiteindelijk de kleur niet blijkt te kloppen. En dat tegen prijzen die makkelijk 5 tot 10x hoger zijn dan bij Ikea.

Ik heb eigenlijk maar 1 klacht over Ikea, dat is dat het in elkaar zetten van hun meubels steeds zwaarder werk wordt. Vroeger ging alles met zo'n zwengeltje, tegenwoordig moet je met schroevendraaiers, boormachines en hamers aan de slag. De schroefgaten zijn steevast te klein geboord (expres, ivm stevigheid?) dus je moet keihard schroeven om die schroeven erin te krijgen. Ik heb het met de accuschroefboormachine geprobeerd, maar die trok het al helemaal niet. Ook heb ik al eens gehad dat ik de gaten voor de deurknoppen zelf moest boren in de deurtjes. Vroeger stond Ikea er bekend om dat je geen gereedschap nodig had, en kon alles met de meegeleverde inbussleutel in elkaar worden gezet, dat was een stuk makkelijker.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 7 juni 2009 @ 11:13:28 #24
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_69788809
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 10:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
...Ook heb ik al eens gehad dat ik de gaten voor de deurknoppen zelf moest boren in de deurtjes.
Nou dan heb je ze toch echt aan de verkeerde kant gemonteerd! Heb je plaatje 8 wel goed bekeken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')