Vraag of er garantie op zit?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:46 schreef Dartanion het volgende:
Ik was net aan het bellen met een lekkerwijf! Geile telefoon sex gehad. Je kent het vast wel
Zie ik net op TV dat ze dat ook met andere mannen doet!!!!!!
Klacht: Alle vrouwen zijn kut hoeren!
Sure.quote:
Ja, tenzij je met je moeder aan de telefoon zatquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik zal haar zo even bellen, want dit valt toch gewoon op de "koop op afstand" wet?
Posthistorie, kennis, jargon en de felle ontkenning.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:01 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een kloon ben?
Posthistorie, iemand die nieuw is, heeft nog niet veel posts?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Posthistorie, kennis, jargon en de felle ontkenning.
Naja.. Om eerlijk te zijn.. Ik had een andere inlog. Maar die leek teveel op mijn naam. Heb onder die naam ook maar 100 posts gemaakt...quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:28 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Naja.. Om eerlijk te zijn.. Ik had een andere inlog. Maar die leek teveel op mijn naam. Heb onder die naam ook maar 100 posts gemaakt...
TS is lafquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:28 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Naja.. Om eerlijk te zijn.. Ik had een andere inlog. Maar die leek teveel op mijn naam. Heb onder die naam ook maar 100 posts gemaakt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |