Oh ja want ik ben kaal, draag een bomberjack en heb omgeslagen broekspijpen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:50 schreef Pakspul het volgende:
Zo te zien in TS een standaard hardcore fascist
probleem is dat er soms van die mensen met kinderwagen in zitten die uitgebreid op die bankjes gaan zittenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:50 schreef raaavi het volgende:
De plaatsen bij de uitgang zijn voor mensen als TS
Of van die oudjes met hun boodschappen karretjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:53 schreef The_Flash het volgende:
[..]
probleem is dat er soms van die mensen met kinderwagen in zitten die uitgebreid op die bankjes gaan zitten
Ga je op die kinderwagen zitten, misschien snappen ze de hint danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:53 schreef The_Flash het volgende:
[..]
probleem is dat er soms van die mensen met kinderwagen in zitten die uitgebreid op die bankjes gaan zitten
En normaal heb je kisten aan met rode veters, i know!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:53 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Oh ja want ik ben kaal, draag een bomberjack en heb omgeslagen broekspijpen.
dat heet een Diepte inversteringquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:58 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Ik neem mijn klacht terugwtf man die bus
dan kunnen de prijzen ook omlaagquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:11 schreef raaavi het volgende:
[..]
dat heet een Diepte inverstering
meer mensen kunnen vervoeren met dezelfde chauffeur
zouden ze in Nederland ook is moeten doen
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
En normaal heb je kisten aan met rode veters, i know!
Wel is nagedacht over een bezoek aan TRU?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:22 schreef Lundegaard het volgende:
Verkapt-kijk-mij-geld-voor-de-bus-hebben-topic
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ben zelf 1.93 en het is gewoon een kwestie van een goede plek zoeken. Aan de raamkant zitten is sowieso not done. Benen in het gangpad leggen
Wat moeten die mensen dan eten als je die munten door 2en breektquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
In India kunnen de prijzen onmogelijk nog lager zakken
of je moet munten door 2e gaan breken
Klopt. En aangezien ik vaak als een mongool door het leven ga ( volgens velen), vind ik dat ik recht heb op zo`n plaats.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:34 schreef raaavi het volgende:
Connexion in omgeving utrecht (streek bussen) hebben voorin de bus van die invalide plaatsen
dubbel zo breed.
chille plekken, en meer beenruimte!
Ja alleen daar gaan de ouwetjes altijd zitten, en vooral op de terugweg zit de bus vaak stampvolquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:34 schreef raaavi het volgende:
Connexion in omgeving utrecht (streek bussen) hebben voorin de bus van die invalide plaatsen
dubbel zo breed.
chille plekken, en meer beenruimte!
Vraag of ze op willen staan. Dat je oud en bejaard bent, wil nog niet zeggen dat je zomaar recht hebt op een invalideplaats. Moven dus.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:38 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen daar gaan de ouwetjes altijd zitten, en vooral op de terugweg zit de bus vaak stampvol
Als er al aan allebei de kanten iemand zit hoef ik er niet te zitten, zit het mij al te krap met degene tegenover mequote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:39 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Vraag of ze op willen staan. Dat je oud en bejaard bent, wil nog niet zeggen dat je zomaar recht hebt op een invalideplaats. Moven dus.
Bus is echt pauper, voordat je gaat zitten moet je eerst kijken of er kauwgum op de stoel zit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:45 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Mijn helikopter heeft een lekke band
Echte bazen hebben een kauwgumbestendige laag op hun kleren, en als je niet in een achterstandsbuurt met de bus gaat valt het wel mee.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bus is echt pauper, voordat je gaat zitten moet je eerst kijken of er kauwgum op de stoel zit.
Trein.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:49 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Echte bazen hebben een kauwgumbestendige laag op hun kleren, en als je niet in een achterstandsbuurt met de bus gaat valt het wel mee.
En noem anders is een betaalbaar alternatief?
Dan vind ik het wel heel knap dan je je benen niet kwijt kunt.quote:
ik bedoel dat ik met de trein en met de bus reis maar alleen in de bus zit ik krapquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel heel knap dan je je benen niet kwijt kunt.
Op die nieuwe sprinter treinen na lukt het bij mij prima.
Echte mannen lopen natuurlijk op blote voeten.quote:
Vervoersbewijzen alstublieft!quote:
Dat heb ik nog nooit gehad, lekker veel kwijlquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:15 schreef optimusfunk het volgende:
air max![]()
weet je wat ook kankah irritant is? als mensen naast je in slaap vallen en tegen je aan liggen. noe normaal gappie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |