Ik heb het woord vervangen niet in mn mond gehad. Maar je moet wel inzien dat het maar 1 vrouw is die je 'verloren' bent. Zodra je dat inziet zal de verwerking een stuk sneller gaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sorry maar waarom moet het gelijk vervangen worden? Mag verdriet niet even tijd en ruimte krijgen om te slijten?
in dat geval kan ik beter maar poging 5 op slapen ondernemen... want spelfouten zijn mijn specialiteitquote:
Jij vervangt al terwijl je nog in een relatie zit. Jij bent niet representatief!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het woord vervangen niet in mn mond gehad. Maar je moet wel inzien dat het maar 1 vrouw is die je 'verloren' bent. Zodra je dat inziet zal de verwerking een stuk sneller gaan.
En persoonlijk zou ik idd wel meteen vervangen.
hahahahahahahhaha maar wel gezellig!!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja jij niet
Bij jou ben ik gewoon te jong
Je kan ook niet zomaar even weg gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:49 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb duidelijk veel gemist in de middag dat ik op pad was
was het een leuk pad ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:49 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vervang niet, ik breid uit...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij vervangt al terwijl je nog in een relatie zit. Jij bent niet representatief!
Jazekerquote:
heb jij wel broodkruimels gestrooid om de terug weg te vinden?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:49 schreef Nouk84 het volgende:
ach jij hebt een haremquote:
CTRL + SHIFTquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:52 schreef Murmeli het volgende:
mijn leestekens doen raar op fok...en op msn doen ze het normaal. ipv vraagteken krijg ik een is teken. en de haakjes gaan ook verkeerd om![]()
weet iemand hoe het komt en vooral hoe ik hetkan oplossen
Ja, dat welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:53 schreef kwaakvaak het volgende:
heb jij wel broodkruimels gestrooid om de terug weg te vinden?
ja en ja.... iets met dat het ene programma denkt dat je een NL keyboard hebt en het andere een US.. Staat als het goed is ergens een blauw dingetje met NL/US bij je klok in beeld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:52 schreef Murmeli het volgende:
mijn leestekens doen raar op fok...en op msn doen ze het normaal. ipv vraagteken krijg ik een is teken. en de haakjes gaan ook verkeerd om![]()
Er is nog een plekje over voor een 30'er...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf met zo'n schoenenkast
Onder in je blauwe balk NL op EN zetten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:52 schreef Murmeli het volgende:
Blegh leuk gezelschapquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
JazekerIk heb de hele middag/begin van de avond in de zon gezeten in Scheveningen met leuk gezelschap!
onder in staat NL/EN ofzo daar moet je ff je toetsenbord goed inzetten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:52 schreef Murmeli het volgende:
Goh, laat ik nou precies 30 zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Er is nog een plekje over voor een 30'er...
Wil je erbij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |