Ik train continue voor de tv, en had daar even genoeg van nu, dus leg ik ze op mn bed, ging toen aan de chips, en maakte de foto. Nee daar denk ik niet over na.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:54 schreef Swindler het volgende:
[..]
ik leg mijn chips ook altijd op mijn dumbells
Je traint continue , en je hebt 2x2kg 2kg 1kg en 2x 0,5 kg erop zitten?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik train continue voor de tv, en had daar even genoeg van nu, dus leg ik ze op mn bed, ging toen aan de chips, en maakte de foto. Nee daar denk ik niet over na.
9 kg incl de stang dus, Ik begin netquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:59 schreef Swindler het volgende:
[..]
Je traint continue , en je hebt 2x2kg 2kg 1kg en 2x 0,5 kg erop zitten?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 @ 23:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik begin net![]()
DAAR GAAT HET NIET OVER
Je traint toch continuequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
9 kg incl de stang dus, Ik begin net![]()
DAAR GAAT HET NIET OVER
Zo, die werkt in een chips fabriek.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:12 schreef Robin__ het volgende:
De extra grote zakken zijn nodig vanwege het feit dat die zakken chips niet mogen ontploffen onderweg naar een supermarkt op redelijke hoogte boven zeeniveau (frankrijk, duitsland) je zult zien dat de zakken helemaal bol gaan staan door het verschil in druk waarbij ze verpakt en de luchtdruk op 2000 meter boven zeeniveau bv,
Verder is het vrijwel onmogelijk dat je minder gewicht hebt gekregen als er op staat (misschien een gram of 2) anders komt zo'n zak de fabriek namelijk niet uit.
Iso? gewoon een telefoon camera in een onverlichte kamer met alleen een lampquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:14 schreef Zith het volgende:
Damn wat een noise op die foto's zeg, wat voor ISO heb jij gebruikt
quote:
Ik heb 2 kleine zakjes opquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:06 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Hufter nu heb ik zin in Chips![]()
NOOOO ik ga slapen,
FUCK ik ga morgen heel veel kopen wacht maar!!
Zeker naar Carl Noten kijken he bohquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik train continue voor de tv, en had daar even genoeg van nu, dus leg ik ze op mn bed, ging toen aan de chips, en maakte de foto. Nee daar denk ik niet over na.
Niet geschoten is altijd mis, dus doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:25 schreef RedBitch het volgende:
Klachtenbrief sturen, sturen ze je misschien wel een brief vol excuses en een doos vol chips ;p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |