Ik zie het als een hele mooie taak voor ouders van nu en in de toekomst om hun kinderen de waarde van kleine dingen te laten inzien.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:52 schreef heksehiel het volgende:
Ben serieus blij dat ik zulke dingen nog heb meegekregen.
7 nu is het meer nintendo als vermaakquote:
Maar dat kan tegenwoordig toch ook welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben serieus blij dat ik zulke dingen nog heb meegekregen.
quote:
Ze hadden ook van die megagrote spinnen van hetzelfde spul. Die waren nog groter dan je hand. Als ik die nu ergens zie dan MOET ik ze kopen.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en ze staat er nog met de goeie kant op
Ik verwachtte een fout cover van deze klassieker...quote:
Beloof me dat als ie wat ouder is, dat je hem het verhaal van de hondenvoerton verteldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
7 nu is het meer nintendo als vermaak
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar dat kan tegenwoordig toch ook welkan me niet voorstellen dat de kids van tegenwoordig zo verwend zijn
Dat hadden wij bij het openlucht zwembad wat hier vroeger was.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:52 schreef Tegan het volgende:
Vroeger bij de tennisbaan, had je van die snoepcolaflesjes, en kikkers, enzo. En dan ging ik daar naar de bar met 10 cent ofzo, als mijn ouders aan het tennissen waren, om drie kikkers en vijf colaflessjes te kopen ofzo.
Er zijn maar enkele covers die het vermelden waard zijn. Zoals:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwachtte een fout cover van deze klassieker...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Feest der herkenning! Zo noemde mijn ex me ook altijdNee, geen geintje
Waar is dit?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hadden wij bij het openlucht zwembad wat hier vroeger was.
Dat hokje met dat schuine dak was de plek voor schuimblokken, colaflesjes en zulks. De nostalgie
Het bad is sinds 1988 dicht en er staat nu een te klein , lelijk subtropisch pisbad
[ afbeelding ]
Die vind ik dan weer niks...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:58 schreef Tegan het volgende:
Er zijn maar enkele covers die het vermelden waard zijn. Zoals:
Mkeyquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
paar jaar terug met kennissen sinterklaas kado's wezen kopen, die kinderen hadden al zoveel dat ze niet meer wisten om voor ze te kopen 5 en 3jaar
Het mooie Zuidlaren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waar is dit?
Edit: zie het al aan de link![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
Wat deed hij dan met die ton. Dat stinkt zo lijkt me.
Ding heb de hele achtertuin door ge rolt, kroop er in, ze kikker *knuffel ging er in en uit echt lachenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beloof me dat als ie wat ouder is, dat je hem het verhaal van de hondenvoerton verteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |