Niet wat wij met een ONS bij jouw ouders thuis niet kunnen verhelpen...quote:
Het was met een knipoog bedoeld, Kwaak.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zelfs die hebben kans van slagen hoorHet maakt geen drol uit waar mensen elkaar ontmoeten immers, Internet, kroeg of op de damclub. Het draait altijd om twee mensen die elkaar interesant voldoende vinden om iets met elkaar te beginnen. En net als dat de persoon die je op de damclub hebt ontmoet het later toch niet blijkt te zijn, is dat hier ook zo.
![]()
Je weet nooit hoe het in het leven loopt, misschien gaan jullie elkaar wel zo ontzettend missen dat eht uiteindelijk goed komt. Misschien ook niet. En een dramabaas? Nee, daar ga ik je niet voor uitmaken, al is het alleen maar omdat ik zelf 10 keer zo erg ben.quote:Ach gelukkig heb ik nergens spijt van en zou ik het zo nog een keertje doen. Want ondanks dat het nu voorbij lijkt te zijn, heb ik er wel een ontzettend tof en lief persoon aan over gehouden die ik mijn vriend kan noemen. Althans straks wel hoop ik, nu moet ik eerst ff wat tijd er over heen laten gaan om de wond te laten helen (wat een dramabaas ben ik he) maar het is wel zo, ik mis haar nu eigenlijk al een beetje. Maar goed c'est la vie en la vie gaat verder en ik dus ook...
quote:
Man, ik kreeg vroeger een eigen tent mee als ik met mijn vriendje en zijn ouders ging kamperen met de opmerking "je moet de kat niet op het spek binden"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet wat wij met een ONS bij jouw ouders thuis niet kunnen verhelpen...
quote:
Omg, gelukkig is dat bij mij niet zo:Pquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Man, ik kreeg vroeger een eigen tent mee als ik met mijn vriendje en zijn ouders ging kamperen met de opmerking "je moet de kat niet op het spek binden"En als vriendje bleef slapen, mocht hij mooi op de zolder bij mijn broers slapen. Hoe dan ook, er werd onder mijn ouders dak niet geneukt! En ik kan je vertellen daar heeft iedereen incl mijn ouders zich braaf aan gehouden
Ben ik toch blij dat ik zo'n toffe pa heb die doet niet snel moeilijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]. Die enkele keer dat ik wel iemand bij mij uitnodig, alleen goede vrienden, is het nooit raar ofzo, maar ik merk wel dat ik dat niet erg tof vind. Vandaar ook dat ik nooit mijn verjaardag thuis vier. Het is alleen zo stom dat mijn zussen wel grote feesten geven bij ons thuis, dat zou ik nooit doen/durfen ofzo.
Vroeger, toen je je kinderen nog cadeau kreeg bij een bloemkool in plaats van dat je ervoor moest neuken...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
En ik kan je vertellen daar heeft iedereen incl mijn ouders zich braaf aan gehouden
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Man, ik kreeg vroeger een eigen tent mee als ik met mijn vriendje en zijn ouders ging kamperen met de opmerking "je moet de kat niet op het spek binden"En als vriendje bleef slapen, mocht hij mooi op de zolder bij mijn broers slapen. Hoe dan ook, er werd onder mijn ouders dak niet geneukt! En ik kan je vertellen daar heeft iedereen incl mijn ouders zich braaf aan gehouden
Hihiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ze doen ook niet moeilijk, ik doe het gewoon nooit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik zo'n toffe pa heb die doet niet snel moeilijk
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vroeger was bijna alles beter...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je je kinderen nog cadeau kreeg bij een bloemkool in plaats van dat je ervoor moest neuken...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef mrbox het volgende:
Een ONS mee naar huis nemen lijkt me anders ook helemaal niets hierVoelt gewoon niet tof
Mijn moeder en stiefvader ook niet. Mijn moeder ging er zelfs bij zitten en dan was je van plan de rotzooi de volgende dag op te ruimen omdat je naar de kroeg ging. Kom je thuis, is alles opgeruimd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik zo'n toffe pa heb die doet niet snel moeilijk
Zoals?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |