Is dat het stuk waar ook verkeerslichten in zitten?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wel eens dik een half uur gedaan over het stuk CS - Julianaplein. Doe je normaal misschien 10 minuutejs over. Het zat mśśrvast
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat het stuk waar ook verkeerslichten in zitten?
Daar heb ik ook wel eens vastgestaan, onderweg naar de Eemshaven.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]Kruising A28/A7 bij de zuidelijke ringweg van Groningen
Thxquote:Op zondag 7 juni 2009 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even wat meer uitleg over Strongbow vs. Jillz.
Beide drankjes zijn commerciele ciderproducten en dus niet echt te vergelijken met de originele ambachtelijke ciders. Neemt niet weg dat ze goed te drinken zijn. Volgens mij zit Strongbow dichter bij de originele ciders dan Jillz.
Cider maak je van ciderappels. Hoewel niet giftig is het niet aan te raden om deze los te eten, omdat ze nogal veel zuur of tannine bevatten. Hier kan je een drankje van maken, dat cider genoemd wordt. Strongbow is een voorbeeld van een commercieel soort cider en is wat zurig en bitterig met niet heel veel koolzuur. Het lijkt minder bitter te zijn dan pils.
Jillz noemt zichzelf een 'refreshing cider blend' en heeft dus minder met cider te maken, hoewel er bij dit drankje meer een appelsmaak is zoals je gewend bent. Stel je Dubbelfrisss met wat alcohol voor en dan zit je al redelijk bij Jillz in de buurt.
Samenvatting: Strongbow is meer een alternatief voor bier, Jillz meer een alternatief voor witte wijnquote:
Wel Dubbelfrisss? Dan kan je JiIlz wel proberenquote:
Dat krijg ik wel wegquote:Op zondag 7 juni 2009 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel Dubbelfrisss? Dan kan je JiIlz wel proberen. Ik bedoelde niet dat het naar wijn smaakt
Daarom lijkt Jillz me ook zo viesquote:Op zondag 7 juni 2009 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Samenvatting: Strongbow is meer een alternatief voor bier, Jillz meer een alternatief voor witte wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |