Ook als je voor een Guinness kunt kiezen?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik weer eens in een pub ben dan zal ik ook eens een pint bestellen
De volgende keer gewoon de Guinness voor zijn neus weg kapen en zeggen dat hij de Bob is.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:08 schreef Etcetera het volgende:
De pest van Guinness bij mij is dat wanneer Pitt het bestelt we in de Stad zijn en ik dan meestal Bob en dus niet drink
Vast wel.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
Is er trouwens al bericht van PS of alles goed gaat?
En buiten de spits?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:11 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt tegenwoordig bij bv de Expo dobbelstenen kopen, staat op 'Ik drink!'/'Jij drinkt!' of 'Ik rij!'/'Jij rijdt!' Vind ik wel grappig
Maar ik vind Bobben niet erg. Met 130 over een lege snelweg knallen is tof
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]Wg had een smssessie met haar gehad, dat ze nog vertraging had door een springer voor de trein maar ze was op tijd aangekomen
spits in de nachtquote:
geen nieuws is goed nieuws?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op het vliegveld in Brussel, maar daarna?
Spits? Ze woont in Groningen......quote:
Zijn er bij jullie geen wegwerkzaamheden dan?quote:
Daar gaan we dan maar vanuit.quote:geen nieuws is goed nieuws?
Ja en het staat hier nooit vast zekerquote:Op zondag 7 juni 2009 00:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Spits? Ze woont in Groningen......
oh, en 130, da's 10 te hard.
Niet echt mijn winkel zie ik.quote:
's Nachts zélden tot nooit gelukkigquote:Op zondag 7 juni 2009 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er bij jullie geen wegwerkzaamheden dan?
Ik hoor anders nooit op het nieuws dat er een file op de A-46 staat.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja en het staat hier nooit vast zeker
's nachts kan dat best
Ruilen?quote:
Probeer de A7quote:Op zondag 7 juni 2009 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor anders nooit op het nieuws dat er een file op de A-46 staat.
Ik zeg het wel verkeerd trouwensquote:
Die hoor ik wel eens voorbij komen. 2km file oid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |