Jij mag 'm maken dus ook bepalen hoe die er uit gaat zien.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De pest is gewoon dat het nogal veel prutswerk is om in elkaar te knippen en plakken
Trustequote:
Ik denk dat ik de foto van de kat/konijn als achtergrond ga gebruiken op mijn werk.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:49 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft 'mVind die klok mooier
Tuurlijk, foto's van iedereen van de SC.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit te kijken of ik nog meer gadgets op m'n desktop kwijt kan
Onze namen dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nooit foto's op m'n desktopVind ik al snel te druk
Ook goed.quote:
Ik ook. Maar ik denk dat ze het niet passend gaan vinden mbt de werkplek.quote:
Daarom ga ik de foto ook gewoon gebruiken.quote:
Mag je eindelijk mee doenquote:Op maandag 8 juni 2009 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morgen naar de studio, daarom vandaag toch maar weer eens 1 tegen 100 bekeken. Het decor is wel veranderd sinds ik het voor het laatst zag! Ik ben benieuwd
Dus je bent niet zo verslaafd als ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morgen naar de studio, daarom vandaag toch maar weer eens 1 tegen 100 bekeken. Het decor is wel veranderd sinds ik het voor het laatst zag! Ik ben benieuwd
Nee joh, doe een Citaro.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook goed.Dan hou ik het bij het kat/konijn. Als zullen mijn collega's dat niet leuk gaan vinden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |