je zei dat je van prettig gestoord houdt.. en quote mij.. dusjaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had het ook niet over jou
Ik werk dan ook voor mezelf.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
in het contract staat dat je niet mag werken voor anderen!!
quote:
Okeeeej, dan is het weer helderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maak ik die indruk?
En boven mijn usericon staat ook nog wat.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je zei dat je van prettig gestoord houdt.. en quote mij.. dusja
ik heb hier geen geluidquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:13 schreef heksehiel het volgende:
Ik post een nummer en dan mogen jullie asociaties roepen. Gewoon omdat ik daar zin in heb![]()
Ik bedoelde relaties die in deze reeks ontstaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oneens.. ken ook een stelletje die al 3 jaar samen zijn
Dat weet ik dan weer nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoelde relaties die in deze reeks ontstaan.
Dan is de kans extra groot op verdoemenis.. waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef RealZeus het volgende:
Sorry...quote:
Wij zullen dus nooit een kans makenquote:
De 60's zijn toch al voorbij?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:13 schreef heksehiel het volgende:
Ik post een nummer en dan mogen jullie asociaties roepen. Gewoon omdat ik daar zin in heb![]()
Welke relaties?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hier geen relatie opgedaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is de kans extra groot op verdoemenis.. waarom?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neeeee
Ik heb alleen maar een poes geaaid.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij zullen dus nooit een kans maken
Owja.. jij bent de maatstaafquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hier geen relatie opgedaan.
Aan Guitar heroquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:13 schreef heksehiel het volgende:
Moet je even aan RZ vragen of dat verschil maakt..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef getl0st het volgende:
maar maar.. ik heb jou leren kennen op fobo
RZ.. maken we kans?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je even aan RZ vragen of dat verschil maakt..
of dat nu jij hier ook post het hebt verpest
Oeeh dat heb ik trouwens ook wel eens bij nummers die ik ken van Guitar hero (voor de pc) ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |