Echt nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was dat nu voor een uitspraak.Ik zal maar gaan huilen zeker als ik in de Blue sta tijdens z'n act
Dan ziet ie emotie
Het is WEL plat rammen GVD!
En waarom is m'n avatar weg![]()
Duidelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef JortK het volgende:
Aflsuiten in Blue.
lekkerrrrrrquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef ElDani het volgende:
Digital Punk en Profyler los zetten...
En inderdaad A2 voor HHZ..
Na Donkey Rollers (om kwart over 5) The Prophet..
daar doe je niks aan, gewoon knallen bij A2 en dan zien we wel hoeveel we over hebbenquote:
of Purple... of Redquote:
Wat n feestje was dat zeg! superquote:
quote:
nee, zany ramt gewoon maar wat op dat keyboard wat dr wss nog stond van de 2 sidez denk ikquote:
ah okayquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
nee, zany ramt gewoon maar wat op dat keyboard wat dr wss nog stond van de 2 sidez denk ik
Heerlijke plaat, op Free Festival ook 2 keer gehoord, dik knallenquote:
Ging er stevig aan toe iddquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Heerlijke plaat, op Free Festival ook 2 keer gehoord, dik knallen
Dan weet je gewoon dat je Noisecontrollers en DR achter elkaar moet zien of Defqon als je dit zietquote:
Kippenvel zeg.. Was er voor het eerst bij dit jaar, maar zal zeker niet de laatste keer zijnquote:
HELDEN SHIT!quote:
Dus de main zal voornamelijk uitgezonden worden?? Ga denk wel even luisteren.quote:A lot of people ask us about our new tracks and what we are gonna play on defqon. We can answer to that; Every new track that is finished will be played this saturday!
From defqon till our albumrelease(which is in september) we will play our new tracks now and then on party's.. The whole album will be promoted on Mysteryland!
Because of this reason our set will not be broadcasted on the qdance radio, we hope u all understand that
Album release op Mysteryland, en ook daar ben ik bijquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef ElDani het volgende:
DBSTF over hun set.
[..]
Dus de main zal voornamelijk uitgezonden worden?? Ga denk wel even luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |