abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69842359
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
niet de meest geweldige plaat met de beste vocals etc. maar hij gaat wel hard en laag
ik vind m steeds beter worden naarmate ik m meer hoor Break is wel te lang idd.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  maandag 8 juni 2009 @ 22:18:49 #102
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_69843548
Ik vind het nog steeds een laffe plaat.. Endymion hermiks ftw .
There is no rehab for stupidity.
  maandag 8 juni 2009 @ 22:23:05 #103
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_69843770
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef T_Killer het volgende:
Was zaterdag op alcatrazz festival, beetje jammer van t weer, maar in de hardstyle tent was t gelukkig droog en warm.
-Scope DJ: Standaard hitjesparade
-Wildstylez: Leuke platen maar niets bijzonders
-Noisecontrollers: Incredible as usual
-Pavo: Draaide HC: zaal ging plat
-Zany: Draaide HC: zaal ging plat

Was vantevoren veel kritiek omdat ze geen HC dj's hadden geboekt, t is uiteindelijk allemaal goedgekomen met de HC liefhebbers.
Altijd grappig dat er van die hardcore luitjes naar hardstyle feestjes komen en hopen vaak dat het laatste uurtje HC is. Zeker als vaak bekend is dat het gewoon all hardstyle is. Ow en dan nog op PF roepen dat het een kut feest was en veels te soft
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 8 juni 2009 @ 23:39:59 #104
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_69847531
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Altijd grappig dat er van die hardcore luitjes naar hardstyle feestjes komen en hopen vaak dat het laatste uurtje HC is. Zeker als vaak bekend is dat het gewoon all hardstyle is. Ow en dan nog op PF roepen dat het een kut feest was en veels te soft
Op Qlimax zie ik dat soort gasten altijd Hardcore holland aan en dan de hele avond wachten tot het laatste uurtje begint

Voorderest:
quote:
"I would like to dedicate some words to a guy that I'm glad we can welcome back in the hardstyle scene: Brennan Heart. Fabian locked himself up in the studio the last year and he came out of it with an album that shows how hardstyle has to be! What a relief to hear something else than the hardcore-like hardstyle that in my opinion is bringing this style in directions where it shouldn't go. With this album, Fabian showed he is someone that understands what works on the dance floor and is able to bring some emotion and intensity into the music we all love so much. He deserves respect for this. Although I think I deserve him buying me a new CD map now 'cause I don't know how to fit the majority of this 16 tracks in mine. So thanks upfront for that Fabian, and most of all: welcome back!" Cristiano
Ben het niet helemaal eens met wattie zegt maar toch een erg mooi gebaar
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 8 juni 2009 @ 23:46:33 #105
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_69847798
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

ja precies wat je zegt! Normaal doen ze op alcatrazz 1 tent met hardstyle en dan de laatste act (of 2) hardcore acts, hebben ze dit jaar niet gedaan, dit jaar alleen hs. Kun je voorstellen wat dat voor gezeik oplevert van die hc gasten op PF enz. Mja toen pavo hc begon te draaien stonden ze wel als eerste vooraan te pogo-en
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  maandag 8 juni 2009 @ 23:47:19 #106
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_69847831
Ik ook . Props voor knaap Technoboy.
  maandag 8 juni 2009 @ 23:50:54 #107
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_69847962
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:46 schreef T_Killer het volgende:
stonden ze wel als eerste vooraan te pogo-en
Dat vind ik zo stervensirritant... Op Free Festival ook weer... Hardcore tent, goede Hardcore tracks, volop gabbers, en vooraan staat zo'n groepje sjonnievolk te pogo-en, rekening houdend met niks of niemand.. Ja ik snap dat als je dat weet je er een beetje uit de buurt kunt blijven, maar wat is er mis met gewoon hakken? Neemt minder ruimte in, word iedereen blij van.. K heb wel ns aan de rand van zo'n pogo-pit gestaan, stapje opzij op t moment dat iemand mijn kant op vloog, toen lag hij op zn muil...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_69851675
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik ook . Props voor knaap Technoboy.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_69852135
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef Koepert het volgende:

[..]

Dat vind ik zo stervensirritant... Op Free Festival ook weer... Hardcore tent, goede Hardcore tracks, volop gabbers, en vooraan staat zo'n groepje sjonnievolk te pogo-en, rekening houdend met niks of niemand.. Ja ik snap dat als je dat weet je er een beetje uit de buurt kunt blijven, maar wat is er mis met gewoon hakken? Neemt minder ruimte in, word iedereen blij van.. K heb wel ns aan de rand van zo'n pogo-pit gestaan, stapje opzij op t moment dat iemand mijn kant op vloog, toen lag hij op zn muil...
Dat zijn de mooiste. Of als zo'n kwijlende pillenslikker al een tijdje vervelend doet en dan langs loopt even het voetje een klein stukje, maar ongemerkt, uitsteken
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_69852183
@Boy; erg jammer idd van dat simpele volk dat gewoon op feestjes afrent ronder na te denken wat voor muziek er gedraaid gaat worden. Toppunt voor mij was o.a TBY A Preview in Outland, waar er mensen naderhand gingen klagen over de hoeveelheid Italiaanse hardstyle die gedraaid werd (geloof ik).
Uhmmm dat weet je toch!

Trouwens wel een super berichtje van TBY richting Fabian. Ben er toch wel een beetje benieuwd naar. Maar eerst nog 7 dagen voordat het Acti album eindelijk uitkomt
Partyagenda;
Outdated....
pi_69852514
4 days, and counting
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_69852682
Wel een grappig CDtje inderdaad.. Zitten paar leukerds tussen, helaas ook wat tracks waar ik een beetje klaar mee ben (Rate Reducer etc..).

Over het Defqon anthem.. Defqon + Headhunterz.. Wil je iemand die minder bekend is met de scene meer laten kwijlen? Wat dat betreft is het een logische keuze geweest, maar ik moet zeggen dat ik het een beetje een simpel, standaard anthem vind, zeker geen hoogvlieger. Dit inderdaad in tegenstelling tot Maximum Force wat voor mij veel meer gezelligheid en energie uitstraalt. Ik snap het ook niet dat Q-dance persé wil dat al dat geblaat er in moet. word je toch niet vrolijk van?

Verder mooi gebaar van TBY.. Misschien eens een collab met hem?
Mixes onder de naam Khadber
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:42:54 #113
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_69852773
Blijkbaar heeft BH zelf ook ingezien dat zijn Blademasterz act niet echt zo'n denderend succes was wat het zou moeten worden. Althans zo'n idee heb ik...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_69853117
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef LeonH het volgende:
Blijkbaar heeft BH zelf ook ingezien dat zijn Blademasterz act niet echt zo'n denderend succes was wat het zou moeten worden. Althans zo'n idee heb ik...
dat was na 2/3 optredens al duidelijk
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:20:33 #115
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_69853732
Na maanden de memento-ringtone aangehoord te hebben van NLS04 is alweer een tijdje geleden dat nieuwe leuke toontjes voor je mobiel beschikbaar waren. Dus hierbij.

Nieuwe Ring- en smstones voor je mobiel.
Niks smsen, geen abonnement, gewoon gratis hier op Fok!

Klik hier, of anders klik je hier, of hier.... het maakt niet uit, gewoon klikken, downloaden en op je telefoon zetten.

Geniet van sms-tones van yellow minute, of wil je gebeld worden in Defqon stijl? Niks is te gek. Gewoon pimpen met je beltoon. Fuck die brandweerwagen, dat stomme konijntje of al die andere commerciële jamba zooi!! Gewoon keiharde hardstyle op je mobiel!

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:46:29 #116
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_69854487
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Vette shit! Heb zelf al een poosje Like Thiz als ringtone maar het wordt wel weer eens tijd voor wat afwisseling
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_69854531
heb telefoon altijd op stil staan, vind dat gejengel zo irritant en trilfunctie voel ik altijd prima
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_69854870
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Na maanden de memento-ringtone aangehoord te hebben van NLS04 is alweer een tijdje geleden dat nieuwe leuke toontjes voor je mobiel beschikbaar waren. Dus hierbij.

Klik hier, of anders klik je hier, of hier.... het maakt niet uit, gewoon klikken, downloaden en op je telefoon zetten.

Geniet van sms-tones van yellow minute, of wil je gebeld worden in Defqon stijl? Niks is te gek. Gewoon pimpen met je beltoon. Fuck die brandweerwagen, dat stomme konijntje of al die andere commerciële jamba zooi!! Gewoon keiharde hardstyle op je mobiel!

[ afbeelding ]
Het is dat ik inderdaad mn foon altijd op tril heb staan, omdat ik anders telkens moet wijzigen van tril naar geluid en weer terug, maar toch
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:07:01 #119
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_69855033
Ik heb al maanden MARS! als beltoon

Levert vaak leuke gezichten op in de omgeving als ie afgaat
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:11:54 #120
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_69855182
dat defqon anthem als ringtone klinkt net als de oude nokia ringtones
miss zien we die nog wel terug op jamba
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_69857797
kameraad kan zaterdag waarschijnlijk niet mee i.v.m. kuitblessure, dus mochten er nog mensen zijn die een kaartje zoeken (e-ticket) voor Defqon.1 dan hoor ik dat graag!!

is nog niet helemaal zeker, hij wilde nog afwachten, maar zo gauw ik zekerheid heb hoor je dat

(uiteraard normale prijs van ¤ 60,-)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:14:05 #122
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_69859183
Ik heb enemigo del estado als beltoon .
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:06:17 #123
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_69865759
Whehehe ik heb al jaaaaaaaaaaaren de zelfde , me sms toon is die gast bij de beijenkorf met zn krant in r'dam, had een klas genoot toen der tijd op genomen. en mn ring tone is al jaren N3uk! - Ikke Ikke Ikke... en kwil nooit meer een andere
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:40:01 #124
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_69867266
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef Sc0tTy het volgende:
N3uk! - Ikke Ikke Ikke...

Geniale shit

Nooit Meer Draaien
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_69872874
Meldt me hier ook maar weer even zo vlak voor Defqon over paar dagen gaat voor mij het zomerseizoen feesten in

Ik zag trouwens ergens foto's van de red stage van Defqon weet iemand nog waar deze terug zijn te vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')