ik vind m steeds beter worden naarmate ik m meer hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
niet de meest geweldige plaat met de beste vocals etc. maar hij gaat wel hard en laag![]()
Altijd grappig dat er van die hardcore luitjes naar hardstyle feestjes komen en hopen vaak dat het laatste uurtje HC is. Zeker als vaak bekend is dat het gewoon all hardstyle is. Ow en dan nog op PF roepen dat het een kut feest was en veels te softquote:Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef T_Killer het volgende:
Was zaterdag op alcatrazz festival, beetje jammer van t weer, maar in de hardstyle tent was t gelukkig droog en warm.
-Scope DJ: Standaard hitjesparade
-Wildstylez: Leuke platen maar niets bijzonders
-Noisecontrollers: Incredible as usual
-Pavo: Draaide HC: zaal ging plat
-Zany: Draaide HC: zaal ging plat
Was vantevoren veel kritiek omdat ze geen HC dj's hadden geboekt, t is uiteindelijk allemaal goedgekomen met de HC liefhebbers.
Op Qlimax zie ik dat soort gasten altijdquote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Altijd grappig dat er van die hardcore luitjes naar hardstyle feestjes komen en hopen vaak dat het laatste uurtje HC is. Zeker als vaak bekend is dat het gewoon all hardstyle is. Ow en dan nog op PF roepen dat het een kut feest was en veels te soft
Ben het niet helemaal eens met wattie zegt maar toch een erg mooi gebaarquote:"I would like to dedicate some words to a guy that I'm glad we can welcome back in the hardstyle scene: Brennan Heart. Fabian locked himself up in the studio the last year and he came out of it with an album that shows how hardstyle has to be! What a relief to hear something else than the hardcore-like hardstyle that in my opinion is bringing this style in directions where it shouldn't go. With this album, Fabian showed he is someone that understands what works on the dance floor and is able to bring some emotion and intensity into the music we all love so much. He deserves respect for this. Although I think I deserve him buying me a new CD map now 'cause I don't know how to fit the majority of this 16 tracks in mine. So thanks upfront for that Fabian, and most of all: welcome back!" Cristiano
ja precies wat je zegt! Normaal doen ze op alcatrazz 1 tent met hardstyle en dan de laatste act (of 2) hardcore acts, hebben ze dit jaar niet gedaan, dit jaar alleen hs. Kun je voorstellen wat dat voor gezeik oplevert van die hc gasten op PF enz. Mja toen pavo hc begon te draaien stonden ze wel als eerste vooraan te pogo-enquote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Altijd grappig dat er van die hardcore luitjes naar hardstyle feestjes komen en hopen vaak dat het laatste uurtje HC is. Zeker als vaak bekend is dat het gewoon all hardstyle is. Ow en dan nog op PF roepen dat het een kut feest was en veels te soft
Dat vind ik zo stervensirritant... Op Free Festival ook weer... Hardcore tent, goede Hardcore tracks, volop gabbers, en vooraan staat zo'n groepje sjonnievolk te pogo-en, rekening houdend met niks of niemand.. Ja ik snap dat als je dat weet je er een beetje uit de buurt kunt blijven, maar wat is er mis met gewoon hakken? Neemt minder ruimte in, word iedereen blij van.. K heb wel ns aan de rand van zo'n pogo-pit gestaan, stapje opzij op t moment dat iemand mijn kant op vloog, toen lag hij op zn muil...quote:Op maandag 8 juni 2009 23:46 schreef T_Killer het volgende:
stonden ze wel als eerste vooraan te pogo-en
Dat zijn de mooiste. Of als zo'n kwijlende pillenslikker al een tijdje vervelend doet en dan langs loopt even het voetje een klein stukje, maar ongemerkt, uitstekenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat vind ik zo stervensirritant... Op Free Festival ook weer... Hardcore tent, goede Hardcore tracks, volop gabbers, en vooraan staat zo'n groepje sjonnievolk te pogo-en, rekening houdend met niks of niemand.. Ja ik snap dat als je dat weet je er een beetje uit de buurt kunt blijven, maar wat is er mis met gewoon hakken? Neemt minder ruimte in, word iedereen blij van.. K heb wel ns aan de rand van zo'n pogo-pit gestaan, stapje opzij op t moment dat iemand mijn kant op vloog, toen lag hij op zn muil...
dat was na 2/3 optredens al duidelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:42 schreef LeonH het volgende:
Blijkbaar heeft BH zelf ook ingezien dat zijn Blademasterz act niet echt zo'n denderend succes was wat het zou moeten worden. Althans zo'n idee heb ik...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nieuwe Ring- en smstones voor je mobiel.
![]()
Niks smsen, geen abonnement, gewoon gratis hier op Fok!
![]()
Het is dat ik inderdaad mn foon altijd op tril heb staan, omdat ik anders telkens moet wijzigen van tril naar geluid en weer terug, maar tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Na maanden de memento-ringtone aangehoord te hebben van NLS04 is alweer een tijdje geleden dat nieuwe leuke toontjes voor je mobiel beschikbaar waren. Dus hierbij.
Nieuwe Ring- en smstones voor je mobiel.
![]()
Niks smsen, geen abonnement, gewoon gratis hier op Fok!
![]()
Klik hier, of anders klik je hier, of hier.... het maakt niet uit, gewoon klikken, downloaden en op je telefoon zetten.
Geniet van sms-tones van yellow minute, of wil je gebeld worden in Defqon stijl? Niks is te gek. Gewoon pimpen met je beltoon. Fuck die brandweerwagen, dat stomme konijntje of al die andere commerciële jamba zooi!! Gewoon keiharde hardstyle op je mobiel!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |