Echt nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was dat nu voor een uitspraak.Ik zal maar gaan huilen zeker als ik in de Blue sta tijdens z'n act
Dan ziet ie emotie
Het is WEL plat rammen GVD!
En waarom is m'n avatar weg![]()
Duidelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef JortK het volgende:
Aflsuiten in Blue.
lekkerrrrrrquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef ElDani het volgende:
Digital Punk en Profyler los zetten...
En inderdaad A2 voor HHZ..
Na Donkey Rollers (om kwart over 5) The Prophet..
daar doe je niks aan, gewoon knallen bij A2 en dan zien we wel hoeveel we over hebbenquote:
of Purple... of Redquote:
Wat n feestje was dat zeg! superquote:
quote:
nee, zany ramt gewoon maar wat op dat keyboard wat dr wss nog stond van de 2 sidez denk ikquote:
ah okayquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
nee, zany ramt gewoon maar wat op dat keyboard wat dr wss nog stond van de 2 sidez denk ik
Heerlijke plaat, op Free Festival ook 2 keer gehoord, dik knallenquote:
Ging er stevig aan toe iddquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Heerlijke plaat, op Free Festival ook 2 keer gehoord, dik knallen
Dan weet je gewoon dat je Noisecontrollers en DR achter elkaar moet zien of Defqon als je dit zietquote:
Kippenvel zeg.. Was er voor het eerst bij dit jaar, maar zal zeker niet de laatste keer zijnquote:
HELDEN SHIT!quote:
Dus de main zal voornamelijk uitgezonden worden?? Ga denk wel even luisteren.quote:A lot of people ask us about our new tracks and what we are gonna play on defqon. We can answer to that; Every new track that is finished will be played this saturday!
From defqon till our albumrelease(which is in september) we will play our new tracks now and then on party's.. The whole album will be promoted on Mysteryland!
Because of this reason our set will not be broadcasted on the qdance radio, we hope u all understand that
Album release op Mysteryland, en ook daar ben ik bijquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef ElDani het volgende:
DBSTF over hun set.
[..]
Dus de main zal voornamelijk uitgezonden worden?? Ga denk wel even luisteren.
Alsof die platen daardoor niet op het web verschijnenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef ElDani het volgende:
DBSTF over hun set.
[..]
Wow wat een vette video, niet geweest helaas maar dit ziet er toch wel heel dik uitquote:
Het zal wel gewoon een mengelmoes worden van de Main en de Hardstyle tent en miss een uitstapje naar de HC. Maar dat is jaarlijks zo. Niets nieuws onder de zon lijkt me.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef ElDani het volgende:
DBSTF over hun set.
[..]
mwa de voorspellingen zien er nog niet zo slecht uit hoor. Best grote kans dat het droog blijftquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:24 schreef CrustyClown het volgende:
Over zon gesproken, word poncho stampen denk op de Main
Betere keus dan Dov in ieder geval, die wil het maar al te graag met Rockz en Lange Frans doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:28 schreef Silaz het volgende:
In het boekje van Freshtival wat ik onder me snelbinders vond, stonden ook nog 2 korte interviewtjes met Zany en DBSTF. Leukste vond ik toch nog wel dat Zany maar al te graag een co-op met Dr.Dre wil doen.Zijn absolute held
inderdaad beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef NLS04 het volgende:
nieuwe van zany en dozer is een beetje vreemde plaat. Ze hebben de sound niet op de kick maar er tussen gezet zegma..
Moet wel zeggen dat ie vanzelf beter gaat klinken
kerel loessoe gaan daarquote:
Vin da geen slechte plaat, volgens mij klapt ie live hardquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef NLS04 het volgende:
nieuwe van zany en dozer is een beetje vreemde plaat. Ze hebben de sound niet op de kick maar er tussen gezet zegma..
Moet wel zeggen dat ie vanzelf beter gaat klinken
Early uurtje is altijd fijn!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Sc0tTy het volgende:
wh00p vanaaf weer 2Dangerous
[..]
Vin da geen slechte plaat, volgens mij klapt ie live hard
* Boy_Snakeye luistert mee vanavondquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:07 schreef ElDani het volgende:
[..]
Early uurtje is altijd fijn!
Hierna D'Stylerz en The Pitcher.
Wel gek. Toen ik D'Stylerz aansprak op In Qontrol wouden ze hun set liever niet publiceren op een radio.. Maar nu toch wel op de radio, maar goed. Is ook maar gezeur.
Waar bestel jij je shirts en dergelijke? Prijsje?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye luistert mee vanavond
Nieuwe ontwerpen van mijn defqon shirtje zijn klaar![]()
13 mensen zullen dit shirtje gaan dragen![]()
Shirtjes ontwerp ik dus zelf, en laat ze drukken hier in de buurt bij een 1-mans drukkerijtje. Hij heeft goed spul. (klinkt nou net alsof het een dealer isquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waar bestel jij je shirts en dergelijke? Prijsje?
Wij zijn ook bezig met shirtjes.. Kijken of dat iets is, maar dan moet het wel te betalen blijven..
Nou ik draag 'm zelf niet, maar mijn vriendin welquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
@Boy.. ik sms je wel weer waar je staat en dan kom ik je shirt live bewonderen
http://www.dance-tunes.co(...)on/dust_in_your_eyesquote:[b]Op donderdag 11 juni 2009 20:27
@Eldani: Crypsis vs. Kold Konexxion - Dust In Your Eyes kan ik nergens vinden...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |