Dat bedoel je toch Rip?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:03 schreef Da_Ripper het volgende:
OP aangevuld tot #105. Geen orginele-YT van TT?
Vandaag begint de verhuizing, als ik vanaaf nog energie heb duik ik de XX Huize Maas nog in![]()
Indicator ga ik graag naar toe(1,5uur Tat & 1,5 uur Acti
) , iedereen veul plezieah op alle feesjes vandaag
Kende hem nog niet.. maar zeker een dikke plaat met dito vocaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk berichtje
Nou nog een linkje ofzo
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb 'm ooit gebruikt in een compilatie filmpje van Decibel 2007
Tering wat een slechte plaat!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:37 schreef ElDani het volgende:
Tee Vau Pee..
Om alles nog even nuttig te maken even dit:
Ik vind er eerlijk gezegd geen hol aan. Weer van die KUT vocals.. Men begint er patent op te krijgen.
2 editiesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:01 schreef Dalton_ het volgende:
Twisted voortaan in 't Plein? heeft zo zijn voordelen lijkt me, hoop wel dat die haarense gezelligheid blijft zoals altijd..
zal er eens een keer naar informeren bij de herenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb 'm ooit gebruikt in een compilatie filmpje van Decibel 2007
en weer heeft deze meneer het goed voor elkaar qua organisatiequote:
Leidschendam United hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:06 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Hoe ken jij Stuff? Ik was nog met m op Emporium afgelopen weekend
Inderdaad, was gisteren naar Scantraxx S.WA.T. waar The Prophet ook draaide (erg goed trouwensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:37 schreef ElDani het volgende:
Tee Vau Pee..
Om alles nog even nuttig te maken even dit:
Ik vind er eerlijk gezegd geen hol aan. Weer van die KUT vocals.. Men begint er patent op te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |