quote:
Boulevard of Broken Dreams.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:25 schreef alors het volgende:
dit lied lijkt heel erg op een ander nummer, niet het refrein maar het andere, hoe heet die ook alweer??
Ik denk het welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef 3FMaster het volgende:
Ben ik de enigste die deze MH heul erg vet vindt?![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:27 schreef themauster het volgende:
mwah vind hem zo slecht nog niet maar ik vind wel raar dat Green Day zo snel alweer MH is
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef 3FMaster het volgende:
Ben ik de enigste die deze MH heul erg vet vindt?![]()
Ik vind überhaupt dat ze al heel snel weer met een single zijn gekomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:27 schreef themauster het volgende:
mwah vind hem zo slecht nog niet maar ik vind wel raar dat Green Day zo snel alweer MH is
Ik hoop het wel als ze komen blijf ik tot 4 uur hangenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind überhaupt dat ze al heel snel weer met een single zijn gekomen.
Misschien heeft het er mee te maken dat Plork en de Aannemers ook al Know Your Enemy zijn gaan spelen. Zouden ze nog in de Freaknacht komen vannacht of volgende week?
Kheb er nog wel een van vorige weekquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb er nog wel een van vorige week![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een KUT Megahit![]()
![]()
. Volgende week maar een paar keer minder de 3FM-stream aanslingeren.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb er nog wel een van vorige week![]()
[ afbeelding ]
KX is de oplossingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een KUT Megahit![]()
![]()
. Volgende week maar een paar keer minder de 3FM-stream aanslingeren.
quote:
je kunt niet aanvragen bij EWquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga denk ik strakjes maar Yeah Yeah Yeahs - Zero aanvragen.
Oh nee?quote:
Ow van Laguna Beach en The Hillsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
+1quote:
Hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast lijkt wel een beetje op Michiel, 3x raden welke bekende artiest dit is (foto is van 5 jaar geleden).
Jason Mraz toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast lijkt wel een beetje op Michiel, 3x raden welke bekende artiest dit is (foto is van 5 jaar geleden).
wiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:03 schreef purplerose het volgende:
Hij blijft toch wel schattig ondanks dat ie al een chickie heeft
Geen Giel?quote:
Huh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Let's go all the way om half 2... met Domien.
En het begint gewoon om 01.00 op tvquote:
Dan maar om 2100 luisteren/kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jmmrhij was weer leuk
![]()
JAAAAAAAAA![]()
![]()
Don't upset the rythm
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:16 schreef Timo20 het volgende:
Ligt het nou aan mij of gaat het topic echt een stuk langzamer zonder Hans?
aha daar luisterde ik amper na ik luister wel eens bertje en natuurlijk de freaknacht maar anders luister ik snachts niet naar 3quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Itempje van Domien toen ie nog in de nacht zat.
omdat hans vertrokken is?quote:
maar productieteam nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en twitter kan je ook buiten alles om doen![]()
KXquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een droefheid qua muziek deze week op 3FM. Tering. Elke keer maar weer dezelfde platen. Zooooo voorspelbaar![]()
.
Echt hey. Maar dat is dus waar ze Stu Bru voor hebben uitgevondenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een droefheid qua muziek deze week op 3FM. Tering. Elke keer maar weer dezelfde platen. Zooooo voorspelbaar![]()
.
of stubruquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt hey. Maar dat is dus waar ze Stu Bru voor hebben uitgevonden![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt hey. Maar dat is dus waar ze Stu Bru voor hebben uitgevonden![]()
dat zeg ik toch?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Daarstraks onderweg weer van genoten.
draaide die fleet foxesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef Timo20 het volgende:
Over de muziek gesproken: respect voor Rabbering trouwens, vanmiddag. Fleet Foxes midden op de dag draaien![]()
![]()
hoor je niet vaak op 3FM
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
draaide die fleet foxesvoor rabbering
Nieuw bij de McDonalds...quote:
Met een lekker bijtende smaakquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef Timo20 het volgende:
ALLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARM!!!!!![]()
![]()
![]()
Did you see me coming? nee wel gaan, als je kogelvis verkeerd klaar maakt
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef Timo20 het volgende:
ALLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARM!!!!!![]()
![]()
![]()
Did you see me coming? nee wel gaan, als je kogelvis verkeerd klaar maakt
Is al geweestquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef Paul-89 het volgende:
Nog 17 nachtjes slapen sta ik vooraan met mijn vlaggetje![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is al geweest![]()
[..]!! dat zeg ik tegenwoordig ook altijd. "we moeten wel vroeg gaan, staan we tenminste vooraan met ons vlaggetje." Waarop bijna steevast de reactie is: "welk vlaggetje?"
![]()
Met opschrift "ik sta vooraan"quote:
Ik twitterde vorige week dat ik klaar was om in Desmet met mn vlaggetje vooraan te gaan staan bij Elbow, maar dat ik nog wel een vlaggetje miste. Wat denk je? Delen ze daar vlaggetjes uitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:55 schreef Timo20 het volgende:!! dat zeg ik tegenwoordig ook altijd. "we moeten wel vroeg gaan, staan we tenminste vooraan met ons vlaggetje." Waarop bijna steevast de reactie is: "welk vlaggetje?"
![]()
das handigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik twitterde vorige week dat ik klaar was om in Desmet met mn vlaggetje vooraan te gaan staan bij Elbow, maar dat ik nog wel een vlaggetje miste. Wat denk je? Delen ze daar vlaggetjes uit
kan je dat in hoorn krijgenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik twitterde vorige week dat ik klaar was om in Desmet met mn vlaggetje vooraan te gaan staan bij Elbow, maar dat ik nog wel een vlaggetje miste. Wat denk je? Delen ze daar vlaggetjes uit
Ik heb gewoon aan het begin van het nr GEEN alarm gehoordquote:
Ik volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb gewoon aan het begin van het nr GEEN alarm gehoord
Als we dat maar snel merkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:00 schreef TheZapster het volgende:
Laatste dag van Florent![]()
Vanaf morgen dus weer goede muziek op 3
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:00 schreef TheZapster het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ontzettende stoere clip. Echt gaafquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:05 schreef purplerose het volgende:
Dat filmpje
Daar wil ik ook wel werken als ik me zo mag gedragen
Nja, beetje welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof dat je nog verbaasd.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof dat je nog verbaasd.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:00 schreef TheZapster het volgende:
![]()
met je wietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:05 schreef purplerose het volgende:
Dat filmpje
Daar wil ik ook wel werken als ik me zo mag gedragen
Eerste actie van de nieuwe baas: Coen & Sander eruitquote:
Florent was toch per 1 juni al weg?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Laten we het hopen![]()
kunnen ze de zender coordinator van StuBru niet inhuren?
Klap van de molen gehad,,?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eerste actie van de nieuwe baas: Coen & Sander eruit![]()
dat bedoel ik, dat merken ze dan toch nietquote:
nee dat heb jij als enige C&s fanquote:
Nee?quote:
Niet alleen dit topicquote:
Hehe oke, nooit geweten dat zoveel 3FM-fans Coen en Sander niet moeten.quote:
Niet grappig, Sander heeft absoluut geen muziek kennis, heeft een k*t stem, doen Ekdom na in z`n woordgrappen, en het ergste is dat ze zelf denken dat ze grappig zijn. en,en,en......quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hehe oke, nooit geweten dat zoveel 3FM-fans Coen en Sander niet moeten.
Maar waarom dan niet als ik zo vrij mag zijn ?
Het ligt niet aan coen maar aan sanderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ze teveel kletsen,puberaal gedrag op de radio en totaal niet grappig zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan coen maar aan sander
True that. tijdens serious request was Coen erg tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
True that. tijdens serious request was Coen erg tof![]()
Jaaa!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:13 schreef gerbenp het volgende:
Iemand belangstelling dat ik dat fragment van daarnet op YouTube gooi?
Ik vond ze aanvankelijk wel grappig, maar na een maandje kende ik alle trucjes wel. Ik heb ook het idee dat ze meer dj spelen dan zijn. Coen vind ik nog wel goed als ie alleen is, maar hij kan met regelmaat ook zo verschrikkelijk zeuren. Was tijdens SR ook zo irritant dat ie steeds maar weer over de drankjes zeurde.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan moet jou vriendengroep nog heel wat leren Rob Stenders is een heldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef Paul-89 het volgende:
Hmm oke, bij mijn vriendengroep moeten ze juist Rob Stenders niet.
Dat dus. En daarnaast: de soms zo ontzettend foute 'grappen' van Sander (over oorlog of weet ik veel wat; dingen die iig niet kunnen) of zoiets als dat Sesamstraatgezeik. Hoorde woensdagmiddag/-avond per ongeluk C&S met een heus item daaroverquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vond ze aanvankelijk wel grappig, maar na een maandje kende ik alle trucjes wel. Ik heb ook het idee dat ze meer dj spelen dan zijn. Coen vind ik nog wel goed als ie alleen is, maar hij kan met regelmaat ook zo verschrikkelijk zeuren. Was tijdens SR ook zo irritant dat ie steeds maar weer over de drankjes zeurde.
Sommigen zeggen dat Gerard en Michiel ook steeds hetzelfde trucje herhalen, maar dat zal dan wel gewoon meer mijn humor zijn.
He-le-maal mee eens.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan moet jou vriendengroep nog heel wat leren Rob Stenders is een held
Hehe ik mag hem ook wel. Maar niet mijn favo van 3FM.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan moet jou vriendengroep nog heel wat leren Rob Stenders is een held
tuinboomlaanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus. En daarnaast: de soms zo ontzettend foute 'grappen' van Sander (over oorlog of weet ik veel wat; dingen die iig niet kunnen) of zoiets als dat Sesamstraatgezeik. Hoorde woensdagmiddag/-avond per ongeluk C&S met een heus item daarover. Stelletje kleuters.
En Coen hobbelt er steeds achter aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet grappig, Sander heeft absoluut geen muziek kennis, heeft een k*t stem, doen Ekdom na in z`n woordgrappen, en het ergste is dat ze zelf denken dat ze grappig zijn. en,en,en......
Dat is echt zo ont-zet-tend kinderachtig en niet-flauwquote:
Kunnen ze lekker naar Sky Radio.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eerste actie van de nieuwe baas: Coen & Sander eruit![]()
Ik vraag me af hoeveel kinderen nu snikkend in hun bed liggen als gevolg van die flauwe poep-en-pies-grappen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is echt zo ont-zet-tend kinderachtig en niet-flauw![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaar ook mijn spitsvondige benaming: De Kut en Jammer Show.
Ja, dan laat maarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:18 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Maar de grap van Rob Stenders zit er dan niet in eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, dan laat maar
Vannacht ff Freaknacht kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |