Ik heb jaren gelurkedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo is mijn FOK!-verslaving ook begonnen.![]()
Gefeliciteerd, je leven zal nooit meer normaal zijn. Begrippen als Loller1000, tubgirl, Kankerkachel Kees en yvonne zullen zich ook van jouw brein meester maken en binnenkort probeer je FOK!smilies in je smsjes te verwerken.
Nee niets :| Ik zou niet weten hoe ze eruit ziet!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Heb je er wel een foto voor teruggekregen?
* kingmob haalt fotoboek down
Dan moet je duidelijker aangeven wat je wel en niet lekker vindt dacht ik zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen sex en goede sex, daarbij hoeft sex met een geliefde niet perse goede sex te zijn.
Als ze waardeloos in bed is ................
Hè verdorie!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik stuur mijn echte foto aan niemand meer dankzij Ofresca. Die schatte mij 35! En dat haal ik bij lange na niet eens! En ze noemt me opa
In je lichaam, maar op dit moment vliegen ze overal naartoequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, mijn hormonen, maar weet niet waar die thuis horen.
verslaving, zo erg is het al?? ik ben benieuwd..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je leven zal nooit meer normaal zijn. Begrippen als Loller1000, tubgirl, Kankerkachel Kees en yvonne zullen zich ook van jouw brein meester maken en binnenkort probeer je FOK!smilies in je smsjes te verwerken.
Ik ben vandaag weer een offensief gestart bij het opleidingen meisje en nu dan een nieuw collegaatje.... Een nieuw topic is een kwestie van tijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het vervolg van je topic
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan moet je duidelijker aangeven wat je wel en niet lekker vindt dacht ik zo.
yvonne ken ik dan weer wel (de naam), maar de rest is ook abacadabra..quote:
Oooo zo ver ben ik nog nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat komt bij jou nog welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef brunette82 het volgende:
[..]
verslaving, zo erg is het al?? ik ben benieuwd..
Hormonen horen natuurlijk bij het verstand... Ik luister ook altijd naar ze en heb er nog nooit problemen door gekregenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, mijn hormonen, maar weet niet waar die thuis horen.
Yvonne is rood tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
yvonne ken ik dan weer wel (de naam), maar de rest is ook abacadabra..
blijkbaar zitten wij hier niet lang genoeg
Maar dan wil ik wel in je nieuwe topic terecht komen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hormonen horen natuurlijk bij het verstand... Ik luister ook altijd naar ze en heb er nog nooit problemen door gekregen.
Ik heb gelukkig de tijd, doe dan wel even een linkje danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben vandaag weer een offensief gestart bij het opleidingen meisje en nu dan een nieuw collegaatje.... Een nieuw topic is een kwestie van tijd
Nieuwe meisje heeft ook een goede relatie, dus de uitdaging is er iig...
Zo erg dat hij vrouwen ervoor heeft laten schieten...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef brunette82 het volgende:
[..]
verslaving, zo erg is het al?? ik ben benieuwd..
Uhm ja, zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Yvonne is rood tochDie ken ik ook nog wel
Ik niet! Een maagdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als ze eind 20 zijn verwacht ik toch wel wat basisskills dacht ik zo.
Uiteraard, maar dan moet je me wel in de war maken. Dus beetje met mn gevoelens spelen. Zoenen, twijfelen, neuken, afwijzen, terugnemen... Et cetera et cetera...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel in je nieuwe topic terecht komen.
Ben al met twijfelen begonnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan moet je me wel in de war maken. Dus beetje met mn gevoelens spelen. Zoenen, twijfelen, neuken, afwijzen, terugnemen... Et cetera et cetera...
I'm in!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:54 schreef Murmeli het volgende:
murmeli moet nog eten...geen zin....
wie gaat er mee bier drinken?
Hadden wij het in het verleden niet moeilijk met elkaar? Wat kan het snel veranderen he!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig de tijd, doe dan wel even een linkje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |