Ik had je ook ouder ingeschatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Dan ligt het dus aan Ofresca!![]()
Heeft iemand haar foto wel eens gezien?
Moet je mij niet vragenquote:
op een vreemde manier zou ik ook best willen.... maar weet niet of dat echt een goed idee is op dit moment..quote:
wat gaan we volgende week doen dan met cue en jij en ik?quote:
Rotterdammers zijn gezellig:Dquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gaat niet om de locatie maar om de mensen waar je bij bent
Wat is dat nu weer voor zin.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als jij mij volgende week nog wilt hebben, dan kom ik wel langs
Ja niet zo bijzonder hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Oke volgende week gaan we dus de kroeg in in Rotterdamquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
op een vreemde manier zou ik ook best willen.... maar weet niet of dat echt een goed idee is op dit moment..
En voor de fok'ers die het niet door hebben, kwaakvaak mag officieel weer hier posten sinds een uurtje of wat en dat voelt zo ontzettend kut dat ik het niet uitgelegd kan krijgen. Murmeli was, nee is het beste wat mij de afgelopen maanden is overkomen. Maar helaas werkte het niet zo goed als ik wel zou willen, en hebben we na een heel taai en vooral verdrietig gesprek besloten proberen als vrienden verder te gaan.
Ik weet niet of ik dat kan, want heel eerlijk, ik hou denk ik teveel van haar als mens, maar vooral als ex om dat te kunnen...
Dus vandaar mijn enorme leegte en vooral veel tranen nu...
Uiteraard. Maar van dezelfde bronnen kreeg ik te horen dat ze niet leuk zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah je bent onzeker .. wat schattig
Zoenen mag toch wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat gaan we volgende week doen dan met cue en jij en ik?
nee, niet neuken....
een vage?quote:
Jezus Kwaak wat kut ! Sterkte en Murm ook natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
op een vreemde manier zou ik ook best willen.... maar weet niet of dat echt een goed idee is op dit moment..
En voor de fok'ers die het niet door hebben, kwaakvaak mag officieel weer hier posten sinds een uurtje of wat en dat voelt zo ontzettend kut dat ik het niet uitgelegd kan krijgen. Murmeli was, nee is het beste wat mij de afgelopen maanden is overkomen. Maar helaas werkte het niet zo goed als ik wel zou willen, en hebben we na een heel taai en vooral verdrietig gesprek besloten proberen als vrienden verder te gaan.
Ik weet niet of ik dat kan, want heel eerlijk, ik hou denk ik teveel van haar als mens, maar vooral als ex om dat te kunnen...
quote:
Nu ik toch bezig benquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oke volgende week gaan we dus de kroeg in in Rotterdam![]()
[..]
Je hebt mijn PM, zenden met die hapquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dikke knuffelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef kwaakvaak het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |