Zoveel plaats is er ook niet schat, ik was blij dat ik uberhaupt een stukje gras had.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik sliep met mn hoofd op een haring van een andere tent.
zal het grondzeil van je tent leuk gevonden hebben dan die haringquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zoveel plaats is er ook niet schat, ik was blij dat ik uberhaupt een stukje gras had.
Ja, zonde van het grondzeil, had wel een nieuw hoofd moeten kopen, bijzaak.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef hipy123 het volgende:
[..]
zal het grondzeil van je tent leuk gevonden hebben dan die haring
dacht toch wel dat je dan ff je luchtbed 180 graden draaidequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, zonde van het grondzeil, had wel een nieuw hoofd moeten kopen, bijzaak.
kut als het dan gaat regenenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:35 schreef Angel-A het volgende:
Iemand gooide een campingstoel op mijn tent, en op mijn hoofd terwijl ik sliep. Toen ik mijn tent uit kwam om te kijken, was er niemand te zien en had ik er een stoel bij en een scheur in de tent.
Dat was sowieso in dat stadium al een goed idee geweest.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:13 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, zonde van het grondzeil, had wel een nieuw hoofd moeten kopen, bijzaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What Would Goku Do
Dan ga je toch gewoon andersom liggen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik sliep met mn hoofd op een haring van een andere tent.
Hier idemquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:47 schreef Ruud het volgende:
Niets aan het handje. Stond binnen 2 seconden en was binnen 2 minuten opgeruimd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |