abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69748311
Was jou tent gaan lekken? Of zelfs wel ingestort?

brand los zou ik zeggen
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:00:55 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69748424
Ik sliep met mn hoofd op een haring van een andere tent.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_69748594
dan verzet je je tentje toch?:P
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:07:21 #4
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69748617
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:06 schreef hipy123 het volgende:
dan verzet je je tentje toch?:P
Zoveel plaats is er ook niet schat, ik was blij dat ik uberhaupt een stukje gras had.
pi_69748633
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik sliep met mn hoofd op een haring van een andere tent.

Geweldig.
pi_69748697
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Zoveel plaats is er ook niet schat, ik was blij dat ik uberhaupt een stukje gras had.
zal het grondzeil van je tent leuk gevonden hebben dan die haring
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:13:45 #7
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_69748816
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef hipy123 het volgende:

[..]

zal het grondzeil van je tent leuk gevonden hebben dan die haring
Ja, zonde van het grondzeil, had wel een nieuw hoofd moeten kopen, bijzaak.
pi_69749096
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:13 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

dacht toch wel dat je dan ff je luchtbed 180 graden draaide
pi_69749288
Eerder die dikke druppels op 't tentzeil, alleen dan aan de binnenkant. Als je 's morgens je tent uit fikt van de hitte en al dat bier en ander spul tegen je tentzeil slaat, wat 'n zure meuk
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69750523
Dat je vrienden besluiten dat er nog iemand meegaat, en dat trutje in haar uppie een 4 persoonstent heeft met compartimenten en uitvouwbare glijbaan.
Met zoiets je verplicht naar camping 5 gedeporteerd wordt, achteraan bij de campers.

Opmerking: 1 helft sliep zij in met tweepersoonsluchtbed, andere kant was voor haar garderobe.

Pluspuntje: dit jaar doet ze een cruise.
pi_69754159
Iemand gooide een campingstoel op mijn tent, en op mijn hoofd terwijl ik sliep. Toen ik mijn tent uit kwam om te kijken, was er niemand te zien en had ik er een stoel bij en een scheur in de tent.
pi_69754892
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:35 schreef Angel-A het volgende:
Iemand gooide een campingstoel op mijn tent, en op mijn hoofd terwijl ik sliep. Toen ik mijn tent uit kwam om te kijken, was er niemand te zien en had ik er een stoel bij en een scheur in de tent.
kut als het dan gaat regenen
pi_69754895
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:13 schreef Juicyhil het volgende:
Dat was sowieso in dat stadium al een goed idee geweest.
pi_69755412
1e keer lowlands 14 jaar geleden, ik 15 ofzo met 2 vrienden ligt er een 150 kilo wegende gast met metallica shirt en biertje nog in zijn hand in mijn tent te pitten

was niet wakker te krijgen security sleepte em eruit,, zijn tent stond iets verderop. zelfde natuurlijk.

het biertje heeft ie niet gemorst
underground forever baby
pi_69755552
Ik had een tentje waar normaal gesproken 4 tentstokken bijzitten.
Maar na een wazige pinkpop had ik dus maar 1 tentstok meegenomen waar ik achter kwam op Lowlands.

Ik sliep dus met een tent die zeg maar als een deken over me heen lag, was leuk na die regen bui
pi_69755578
Oh ja, ik heb ook een keer een dronken, slapende gast uit mijn tent gesleurd. Had nog gekotst over mijn slaapzak ook.
pi_69755910
Damn het zal je maar overkomen o0, 1 oplossing

HANGSLOT

pi_69757682
1x tentje vast mee gegeven aan kennis. Die had een mooi plekje langs een greppel gevonden op camping 2. Een andere vage kennis was een beetje wankel geweest... Toen ik op vrijdag ochtend aan kwam was mijn Iglo tentje gepromoveerd tot Tipi
Maar we lagen wel droog...
pi_69757922
Heb een keertje een tentje meegenomen voor een vriend die op vrijdag zou komen. Tentje kwijtgeraakt in de rij op donderdag ...

Hij kocht een nieuw tentje en daar viel vervolgens na twee daagjes iemand bovenop. Gelukkig was Lowlands voor hem op zondag afgelopen en zijn de bouwmarkten gewillig met ca.15 euro-tentjes
pi_69760459
Kennisen van ons hadden een heel tenten kamp gebouwd ( tenten met een groot zeil eronder een veel vuilnis zakken als vloer).

ik en mijn vrienden kwamen later en hadden onze tent naast het tenten kamp gezet... Wij er dus ontbijten en onze zooi niet opgeruimd. Worden we de volgende dag wakker ligt alle vuilnis voor onze tent.

Hadden we alle vuilnis in een tent gedaan met spullen van wat andere erbi en op de tent this is sparta geschreven.

Hadden ze onze tent stokken kapot gemaakt! (gelukkig laatste dag dus zo erg was het niet). Maar we hadden de verkeerde personen terug gepakt... De schuldige waren gelijk snel weggegaan...
Fuck L. Ron Hubbard and fuck all his clones.
pi_69769588
Zondag vorig jaar na de regenbui, meldde ik mijn tentgenoot dat er 2 liter water in onze tent lag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What Would Goku Do
pi_69770176
In het donker je tent opzetten en je haringen niet kunnen vinden. Er bij het afbreken achter komen dat je de tent over het zakje haringen heen opgezet hebt.

Vriend van ons kwam er tijdens het uitpakken achter dat de demente kat van zijn vader over de tent heen gepiest en gescheten had. (hoe heeft hij dat ding opgeslagen en hoe merkte hij dat niet tijdens het inpakken)
Geen nood, hij kocht wel een nieuwe tent bij de campingstore zei hij. Doe het dan gelijk. maar nee. Dat was dus het jaar dat Hema voor het eerst de campingstore deed en niet voldoende tenten op voorraad hadden. We hebben niet veel gezellig samen buiten onze tenten gezeten dat jaar, wat een lucht kwam er van de overkant.
pi_69771479
Zelf nooit problemen gehad met de tent. Wel een keer een tent compleet in elkaar zien liggen. Wij lachen: zo, moet je die zien. Toen begon die tent te bewegen. Bleken twee Engelse meiden van een jaar of 17 in te liggen. We hebben nog geprobeerd hun tent overeind te helpen, maar dat lukte echt niet meer. Best sneu.
pi_69771718
Niet heel spectaculair, maar 2 jaar geleden ben ik een keer wakker geworden had iemand het grondzeil van mijn voortent stukje gejat. Gelukkig was dat die zelfde dag nog vakkundig opgelost doordat iemand de stokken van mijn voortent had gesloopt.

Tentje heeft overigens tot nu toe al ongeveer 6 of 7 festivals redelijk overleefd. Maar ik denk dat ik maar wat nieuws regel voor dit jaar.
pi_85449772
Up *O*
pi_85554514
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik sliep met mn hoofd op een haring van een andere tent. }:|
Dan ga je toch gewoon andersom liggen? :P
pi_85617795
Niets aan het handje. Stond binnen 2 seconden en was binnen 2 minuten opgeruimd :7
pi_85655372
Bij mij is alles prima gegaan. De tent van een vriend is wel ingestort maar die was ook niet bepaald festivalwaardig. Een éénpersoonstent met een stok in het midden van de ingang. Die stok beuk je natuurlijk geheid om als je midden in de nacht met je vage kop naar binnen moet. Overigens bleek het ding ook niet geheel waterdicht te zijn.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:01:33 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85655513
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:47 schreef Ruud het volgende:
Niets aan het handje. Stond binnen 2 seconden en was binnen 2 minuten opgeruimd :7
Hier idem *O*.

Ik vond wel in de converse fastlane een tent van iemand, dus er was iig één persoon tentloos :P.
KuikenGuppy
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:02:02 #30
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85655530
Die van mij werd de donderdagnacht al omver gelopen toen ik er nog niet eens was ! :P Heb hem maar achtergelaten op het terrein, waren een paar dingen afgescheurd en ik had geen zin om hem op te ruimen :P binnenkort maar even een nieuwe uitzoeken op de opruiming ofzo :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')