die onderste is echt zo'n fucking faggotquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom is het gangster om een traantattoo te hebben? het is toch juist gangster als je je emoties niet toont (jeweets, thuglife)? maar zo blijf je voor je hele leven een huilende fagass emo.
waarom jongens? help me![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede keuze.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ben nu een kleine week werkloos, laat er morgen 1 zetten...
no shit, sherlock.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:32 schreef sweetlady-o het volgende:
Dat betekend dat je iemand omgelegd hebt. Dat weet ik omdat mijn ex-zwager zo'n traan heeft laten zetten.
pics or didnt happenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:32 schreef sweetlady-o het volgende:
Dat betekend dat je iemand omgelegd hebt. Dat weet ik omdat mijn ex-zwager zo'n traan heeft laten zetten.
Volgens mij halen types met zo'n tatoeage de 80 doorgaans niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:36 schreef cvboer het volgende:
Nu is het nog een traantje, als je 80 bent is het een vlek in je gezicht.
Nee, jij bent emoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef defibrillator het volgende:
Ik heb er zelf ook een laten zetten en ontvang alleen maar positieve reacties, jullie zijn haters.
''Heeys Swaa, broo. Alles rustig?''quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef defibrillator het volgende:
Ik heb er zelf ook een laten zetten en ontvang alleen maar positieve reacties, jullie zijn haters.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef Samcali het volgende:
Deze dame kreeg spijt van haar traantattoo, en liet er een vlinder overheen zetten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef Samcali het volgende:
Deze dame kreeg spijt van haar traantattoo, en liet er een vlinder overheen zetten![]()
[ afbeelding ]
Charles Manson FTW!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Doe dan een hakenkruis dan heb je pas lef.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 @ 22:42 schreef Roflbroek het volgende:
Dan kan je wel een mooie emo.gif met je hoofd maken.
Soort zoekt soort kennelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef defibrillator het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |