Bedoeling lijkt me voor zich spreken!
Nummering klopt niks van maar da's mijn schuld toen ik op verzoek van jump snel een topic opende. X stond voor ? maar nu dan toch maar gewoon nr. 11. geopend.
------------------
voyeur is no longer watching
[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 04 Januari 2000).]
1. ben je van plan wat met je populariteit te gaan doen in de toekomst door het bv presenteren van een tv programma, als die mogelijkheid zich voor zou doen zou je die kans dan grijpen. en wat voor een soort programma zou dat dan moeten zijn.
2. Ben je van plan om contact te houden met de andere bewoners nadat de hype is afgestorven, en jullie niet meer zo in de schijwerpers staan ?? zo ja met welke zo en zo ??
3. Heb je nog wel tijd om van alles te genieten ??
Groeten
p.s nogmaals gefeliciteerd
------------------
was het leven maar een en al kut !!!
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ (Datum 04 Januari 2000).]
------------------
en bedankt voor de vis
[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 04 Januari 2000).]
Ik had al twijfels direkt in het begin, maar door je internet-timing (en het verdwijnen na commentaar hierover) ben ik van mijn geloof gevallen. Ik had ook een vraag aan Bart, maar er komt maar geen antwoord.
Op het forum gelooft ongeveer 80 % dat je de broer van Bart bent!
(maar ja, hoeveel mensen geloven er in God)
Misschien kun je bij het antwoord een foto plaatsen van jou en Bart, beiden met een FOK shirt (en dan voor een computer)?
Dan zou je nog een vriend kunnen zijn, maar een broer moet dit eerder voor elkaar krijgen, nietwaar?
Wat is dat voor een regime daar op die Bartsite als je een mailtje wil versturen?
Voornaam, achternaam, straat, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum, Ben ik nog iets vergeten? Dat moet je allemaal invullen om een simpel mailtje te versturen. Ik was een beetje verliefd op Sjoerdje (zwijmel wat heb je lieve ogen) ,maar dat is nu wel over.
Ja ik was nog woonplaats vergeten. En faxnummer was optioneel. Ben nog blij dat je geen uittreksel van het geboorteregister hoeft in te scanner en mee te sturen.
------------------
Als ALS waarheid was, was iedereen gelukkig.
[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 04 Januari 2000).]
quote:
op 01-04-2000 om 09:42 PM schreef Jewel het volgende:
Hee jump,Wat is dat voor een regime daar op die Bartsite als je een mailtje wil versturen?
Voornaam, achternaam, straat, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum, Ben ik nog iets vergeten? Dat moet je allemaal invullen om een simpel mailtje te versturen. Ik was een beetje verliefd op Sjoerdje (zwijmel wat heb je lieve ogen) ,maar dat is nu wel over.Ja ik was nog woonplaats vergeten. En faxnummer was optioneel. Ben nog blij dat je geen uittreksel van het geboorteregister hoeft in te scanner en mee te sturen.
Misschien hebben ze dat gedaan omdat ze niet willen dat er met Bart® gefokt wordt ??!
Hey Sjoerd ik zie alleen een vage website van "dataweb, het internet van Den Haag" ????
quote:
op 01-05-2000 om 01:17 PM schreef Jumparound het volgende:
bla...als....bla...dan kap ik er mee. Dit is geen dreigement, dit is een statement.
quote:
Allereerst sorry voor al die mensen die zitten te wachten op antwoord, bart is gister pas thuis gekomen, en nu is hij alweer weg. Als ik alles gelijk aan bart zou vertellen wat hem te wachten staat dan zou ik een paar dagen bezig zijn. Is wel leuk: bart heeft gister voor het eerst internet gezien dus.....En over die foto`s met t-shirts: kom op zeg! En dan gelijk als die foto er is "Het is een fake,het is een nepper enz., nee dank je , ik ben daar al een keer ingetrapt en dat zal me zeker geen 2e keer gebeuren. Als bart tijd heeft dan zal hij misschien reageren, mnaar ik kan nu alvast verzekeren dat als er ook maar een keer tussen staat dat bart niet bart is dan kap ik er mee. Dit is geen dreigement, dit is een statement.
Ach Jump, ik heb al zoveel 'imposters' mee gemaakt dat wat gezond wantrouwen op het internet wel op zijn plaats is. En logisch toch? Niemand kan je zien, en dat is ook de kracht van het net, je kunt net zo anoniem blijven als je dat je zelf wil. Maar ja, als je uit die anonimiteit treed, dan is het even lastig om iedereen te overtuigen dat jij jij bent. Iedereen weet dat het mogelijk is om een foto te bewerken, een vals IP adres te gebruiken, etc, etc. Dus het is een kwestie van vertrouwen. En dat zal het altijd blijven. Ik zou dus zeggen, zet je knop op /ignore en wees gewoon jezelf. Hetzelfde voor Bart ook, van harte welkom! En tja, mochten jullie het niet blijken te zijn, nou dan hebben jullie je rol magnifiek gespeeld en een hoop lol en plezier gegeven . Maar goed, gewoon ignoren en lekker blijven posten. Niet proberen om iedereen te overtuigen, daar wordt je alleen maar moe van
. Als iemand je niet geloofd, pech voor hem of haar. En ja, da's gewoon het Net, hier posten betekent ook enigszins je bloot stellen aan allerlei creeps en engerds.
Dus.. post waar en wanneer je wil, over wat je wil, and be happy.
Bert. <-- en dat is mijn echte naam. Ja, echt hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Kangaroo (Datum 05 Januari 2000).]
quote:
Als bart tijd heeft dan zal hij misschien reageren, mnaar ik kan nu alvast verzekeren dat als er ook maar een keer tussen staat dat bart niet bart is dan kap ik er mee. Dit is geen dreigement, dit is een statement.
Bart is Bart niet!
Ik ben het met Kangaroo eens Internet is heel anoniem en er zijn een boel 'impostures'.
Ik zou zeggen: Trek je niets van de mensen aan die je niet geloven. Als ze je niet geloven, dan geloven ze het maar niet, jij bent hier ook voor de gezelligheid en niet om dingen te moeten bewijzen.
Als Bart eens een posting wil doen, kondig jij het gewoon aan of laat hem wat posten met jou naam. Wij geloven jou (althans ik geloof jou ) nu ondertussen wel.
[Dit bericht is gewijzigd door Rob de zoveelste (Datum 05 Januari 2000).]
Als je weet wat het betekend, weet je denk ik ook wel hoe je er een kan worden
quote:
op 01-05-2000 om 02:53 PM schreef Rob de zoveelste het volgende:
imposture 0.1 oplichterspraktijk 0.2 bedrog => oplichting, identiteitsvervalsingAls je weet wat het betekend, weet je denk ik ook wel hoe je er een kan worden
Hmmm, dus bijvoorbeeld door je nick en je plaatje suggereren dat je vrouw bent zodat allerlei wanhopige zielepieten via ICQ contact met je leggen in de hoop op een ware internetrelatie?
Ik denk dat ik hem snap.....
hihihi
Casey
quote:
op 01-05-2000 om 02:58 PM schreef BadGirl het volgende:
Projectie Case....?
Voorspelbaar..... Wees niet bang, ik heb het over wildvreemden, niet over mensen waar je al eerder mee loopt te ouwehoeren...
Hebbie geen ICQ?
quote:
Allereerst sorry voor al die mensen die zitten te wachten op antwoord, bart is gister pas thuis gekomen, en nu is hij alweer weg. Als ik alles gelijk aan bart zou vertellen wat hem te wachten staat dan zou ik een paar dagen bezig zijn. Is wel leuk: bart heeft gister voor het eerst internet gezien dus.....En over die foto`s met t-shirts: kom op zeg! En dan gelijk als die foto er is "Het is een fake,het is een nepper enz., nee dank je , ik ben daar al een keer ingetrapt en dat zal me zeker geen 2e keer gebeuren. Als bart tijd heeft dan zal hij misschien reageren, mnaar ik kan nu alvast verzekeren dat als er ook maar een keer tussen staat dat bart niet bart is dan kap ik er mee. Dit is geen dreigement, dit is een statement.
Jump!! Laat je niet gek maken!!
Ik ben blij dat jij de stap had gezet om op dit fourm berichten te plaatsen en het werd zeker ook door anderen erg gewaardeerd.En die het niet willen geloven moeten zich gewoon onthouden van commentaar
Dus - blijf schrijven !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |