Dat hoef jij niet te betalen hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:18 schreef Samzz het volgende:
Hoi vriendjes
And might I add: Erg sneu... Weet je wie dat gaat betalen? Juist, wijFlinke kerel hoor, met drank op

maar d'r zit geen gat inquote:

hoeveel moeten jullie betalen dan?quote:

De belastingbetaler. Tenzij ze eindelijk tot inkeer zijn gekomen en jullie vandaaltjes de schade mogen vergoedenquote:

no fucking idea.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoeveel moeten jullie betalen dan?

HIhi betalen dat zul jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
De belastingbetaler. Tenzij ze eindelijk tot inkeer zijn gekomen en jullie vandaaltjes de schade mogen vergoeden

Hoeveel uur krijg je bij HALT?quote:

Dat doet Bob al eigenlijk weeeeken lang , stomme Bobquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:22 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, Bob is naar het Arnhem topic verkast. De deserteur

Waarom zuip je jezelf niet in coma? Of is dat niet stoer meerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
HIhi betalen dat zul jeVanavond zuip ik me weer van de kaart. Alle verkeersborden omgeving Geesteren opgepast.

Ik kom er net toevallig achter. En ook alleen maar omdat hij een topic geopend heeftquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat doet Bob al eigenlijk weeeeken lang , stomme Bob

Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zuip je jezelf niet in coma? Of is dat niet stoer meer

quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu ben een beetje aan het koken en nog aan het nagenieten van mn overwinning op de andere gegadigden, net als toen bij Wassenaar

Gewoon thuis! maar ik had examens. En vandaag laatste examen gehad (ookal was dat niet voor school maar voor de auto) en die heb ik gehaald!quote:

Toe maar weer, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:15 schreef Fems het volgende:
[..]
Gewoon thuis! maar ik had examens. En vandaag laatste examen gehad (ookal was dat niet voor school maar voor de auto) en die heb ik gehaald!0 fout
![]()
Ben morgen wel weer weg, dan vlieg ik naar mn zus in zweden

dikke gefeliciteerd natuurlijkquote:

Begin juli!quote:
Tot woensdag!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dikke gefeliciteerd natuurlijk
hoe lang ging je ook al weer?

Boppertquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:09 schreef Bob-B het volgende:
tvp

Je hoeft niet meer bang te zijn voor Justin!quote:

quote:

Ja kun je weer wat kapot maken.quote:

quote:

Dat week nog nie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja kun je weer wat kapot maken.
Maar hoeveel uur HALT heb je nou gekregen? 100?

Lees het topic maar terugquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
wat heb ik gemist:
R. bij Halt? update please!!

Jij bent oneervol ontslagenquote:

Lol dan denk je zeker?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat week nog nie.
Ik kom lekker toch nie

Sanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent oneervol ontslagenBeetje overlopen naar Arnhem zeker!

Die vond het grappig met z'n zatte kop verkeersborden en zo te vernaggelenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
wat heb ik gemist:
R. bij Halt? update please!!

quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef Robinhoo het volgende:
Een stuk of 20 verkeersborden geknikt en op in de keet gelegd.
juist, ben ik weer op de hoogtequote:
quote:

had al terug gelezen, mijn reactie kwam net 1 minuut na jouw updatequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vond het grappig met z'n zatte kop verkeersborden en zo te vernaggelen

En je weet nog niet eens allesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vond het grappig met z'n zatte kop verkeersborden en zo te vernaggelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |