quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:42 schreef Pavlovje het volgende:
[..]
Ik "pas" ook niet bij de PVV. Ik pas bij geen enkele partij - we hebben geen rasechte libertarische partijen. Ik koos niet voor de PVV vanuit het perspectief van PVV als 'alleenheerser', maar de (veel beperktere) mogelijkheden die ze zullen hebben wanneer ze samen werken met andere partijen.
Overigens zeg ik niet dat je er niets van mag vinden. Ik heb er simpelweg er een beetje een hekel aan als mensen anderen persoonlijk aanvallen voor hun partijkeuzen. De dingen die over jouw gezegd zijn, heb ik net zo goed een hekel aan. Ik kan me daarbij goed voorstellen dat het je enigszins verbitterd maakt ten opzichte van mensen die rechts stemmen - maar over één kam scheren heeft nooit iemand geholpen. Eigenlijk vreemd dat dit van mij komt als PVV-stemmer. Overigens ken ik letterlijk (midden/hoog)opgeleide Marokkanen die ook op de PVV hebben gestemd, hoe surrealistisch dat ook klinkt.
SCH stemt helemaal niet, die komt z'n huis amper uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef Bommenlegger het volgende:
SCH stemt zelf op de PVV.
Omslachtige manier om je broeders te vinden
Goh, dat SCH nog niet op het idee is gekomen in deze foto Geerts linkerarm naar beneden te photoshoppen.quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:43 schreef MaGNeT het volgende:
Wilders: "Die verkiezingen waren toch voor het Eurovisie Songfestival?"
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |