Ach nee: Mensen die sex hebben met dierenquote:foto Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef beelz het volgende:
Frikandellen zijn gemaakt van paarden... daar kunnen sommige mensen aanstoot aan nemen
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin, meestal zijn ze voor het grootste deel gemaakt van kippenseparatorenvlees en een deel rundvlees. Eventueel nog een beetje paardenvlees voor extra smaak, maar lang niet alle frikandellen bevatten paardenvlees.quote:foto Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef beelz het volgende:
Frikandellen zijn gemaakt van paarden... daar kunnen sommige mensen aanstoot aan nemen
Misschien was hij gewoon kort gefrituurd en dus nog bleekquote:foto Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Raamkonijn het volgende:
Nee. Ik weet zeker dat het een rauwe frikandel was.
MET MAYO!
Die frikandellen zijn überhaupt niet rauw als ze uit de fabriek komen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Raamkonijn het volgende:
Nee. Ik weet zeker dat het een rauwe frikandel was.
MET MAYO!
precies. Ze hoeven toch alleen in de frituur voor de korst en om de binnenkant op te warmen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Die frikandellen zijn überhaupt niet rauw als ze uit de fabriek komen.
Die zijn niet rauw toch? Gewoon nog eens extra gepaneerdquote:
Ze zijn gekookt zover ik weet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die zijn niet rauw toch? Gewoon nog eens extra gepaneerd
maar waarom ? is toch niet lekkerquote:foto Op vrijdag 12 juni 2009 00:07 schreef RobinOok het volgende:
Er was ooit een tijd dat ik rauwe frikandel at. Sterker nog, schijfjes rauwe, bevroren frikandel. Nooit iets aan overgehouden.
Nou ja, wel dus, ik vond dat toen wel lekker.quote:
Paarden worden niet gehouden voor het vlees.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef ASSpirine het volgende:
Niks rauw, ze worden eerst gekookt in water en daarna bevroren.
Ik meen te herinneren dat paardenvlees vooral in de frikandellen zaten voor de horeca, en voor de consumenten in de supermarkt niet.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:22 schreef cerror het volgende:
Ik heb gister een konijn gezien, is dat raar?
Worden er geen paarden gefokt voor het vlees?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Paarden worden niet gehouden voor het vlees.
Als een paard geslacht wordt is het omdat het bijvoorbeeld zwaar gewond is.
Op bepaalde momenten is er daarom ook meer en andere momenten minder paardenvlees beschikbaar.
Het is voor een fabrikant goedkoper om paardenvlees te gebruiken als het beschikbaar is.
Daarom varieert het.
Buitenland wel inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Worden er geen paarden gefokt voor het vlees?
Denk dat er meer kans is dat het gebeurt in België, daar wordt het meer gegeten denk ik.
Vooral door wielrenners en de toch nog redelijke aanbod aan paardenrookvlees.
Nice kickquote:
ook eens gedaan, maar dan niet om op te eten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:27 schreef ASSpirine het volgende:
Heb als wijze van proef eens ene bevroren frikandel in de magnetron gedaan. Het ziet er mss niet zo smakelijk uit, maar het is prima eetbaar. Een frikandel zwelt namelijk op bepaalde plaatsen hard op
Nooit egaal, dus het ziet er enorm misvormd uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop