Ach nee: Mensen die sex hebben met dierenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef beelz het volgende:
Frikandellen zijn gemaakt van paarden... daar kunnen sommige mensen aanstoot aan nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin, meestal zijn ze voor het grootste deel gemaakt van kippenseparatorenvlees en een deel rundvlees. Eventueel nog een beetje paardenvlees voor extra smaak, maar lang niet alle frikandellen bevatten paardenvlees.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef beelz het volgende:
Frikandellen zijn gemaakt van paarden... daar kunnen sommige mensen aanstoot aan nemen
Misschien was hij gewoon kort gefrituurd en dus nog bleekquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Raamkonijn het volgende:
Nee. Ik weet zeker dat het een rauwe frikandel was.
MET MAYO!
Die frikandellen zijn überhaupt niet rauw als ze uit de fabriek komen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Raamkonijn het volgende:
Nee. Ik weet zeker dat het een rauwe frikandel was.
MET MAYO!
precies. Ze hoeven toch alleen in de frituur voor de korst en om de binnenkant op te warmen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:40 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Die frikandellen zijn überhaupt niet rauw als ze uit de fabriek komen.
Die zijn niet rauw toch? Gewoon nog eens extra gepaneerdquote:
Ze zijn gekookt zover ik weet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die zijn niet rauw toch? Gewoon nog eens extra gepaneerd
maar waarom ? is toch niet lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:07 schreef RobinOok het volgende:
Er was ooit een tijd dat ik rauwe frikandel at. Sterker nog, schijfjes rauwe, bevroren frikandel. Nooit iets aan overgehouden.
Nou ja, wel dus, ik vond dat toen wel lekker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |