Dat betekend dus vrij vertaald dat alles interesanter klinkt als je het in het latijn schrijft. Het zegt zelfs nog iets over mij, want het is mijn soort humor en een verborgen mening.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En wat betekent het? Ben te lui om het op te zoeken. Misschien ben je gewoon origineler als je het gewoon niet doet
niet als het te kort is voor het kapsel wat je wilquote:
Je krijgt er wel een baan door?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat betekend dus vrij vertaald dat alles interesanter klinkt als je het in het latijn schrijft. Het zegt zelfs nog iets over mij, want het is mijn soort humor en een verborgen mening.
Mijn gelijk blijkt wel uit het feit dat blijkbaar niemand het leest
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
niet als het te kort is voor het kapsel wat je wil
zelf ben ik ook gemillimeterd
De meesten posten hier al een tijdje.. en enkelen kennen elkaar in het echtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef brunette82 het volgende:
de mensen die hier reageren dus allemaal single, begrijp ik dat goed?
volgens mij zijn jullie allemaal goeie bekenden van elkaar, of lijkt dat zo?
niemand die zich voorstelt etc..
hoeft niet persequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef brunette82 het volgende:
de mensen die hier reageren zijn dus allemaal single, begrijp ik dat goed?
quote:
Zie je wel dat wij een goed stel zouden zijnquote:
Het kutste is van millimeter terug willen naar normaal. Dan zit je heel lang met zo'n raar tussenkapselquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
niet als het te kort is voor het kapsel wat je wil
zelf ben ik ook gemillimeterd
De meeste zijn single ja!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef brunette82 het volgende:
Het is wel een reeks met een vaste 'harde kern'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef brunette82 het volgende:
Ik ben momenteel reserve voor die baan die ik graag wilde, dus het is nog even afwachten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je zoektocht dan?
Dat moet je ook helemaal niet willenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het kutste is van millimeter terug willen naar normaal. Dan zit je heel lang met zo'n raar tussenkapsel
Dat is de 'wasbeer-fase'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het kutste is van millimeter terug willen naar normaal. Dan zit je heel lang met zo'n raar tussenkapsel
Nu niet meerquote:
true.. maar ik wil voorlopig niet terugquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Succes dan!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ben momenteel reserve voor die baan die graag wilde, dus het is nog even afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |