quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Deze staat bovenaan mijn CV. Mij private little joke over de interessantdoenerij die er meestal staat
Tot nu toe is hij nog niet opgevallen
Je hebt met andere woorden veel marokkanen in je sauna? Dat zijn de enige volgens mij die dat (altijd) doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb ZO'N tering tyfus zin in morgen heh!!!
http://partyflock.nl/party/128263:Obsession_outdoor_festival.html
Net heerlijk gefitnessed en in de sauna geweest
Vind het zo zielig heh, als mensen in een boxer gaan douchen of in de sauna gaan...
Serieus ¾ doet dat
Ik dacht.. ik negeer het gewoon als ik het niet volgquote:
1-0.. 2-0... 3-0.. 4-.0 etc etcquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:59 schreef mrbox het volgende:
*kijkt ook weer ff om de hoek.
Het ligt een beetje aan Cue's stemming met hoeveel ze je verslaat
Ik heb het ook even overwogenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik dacht.. ik negeer het gewoon als ik het niet volg
Ik douche lekker thuisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb ZO'N tering tyfus zin in morgen heh!!!
http://partyflock.nl/party/128263:Obsession_outdoor_festival.html
Net heerlijk gefitnessed en in de sauna geweest
Vind het zo zielig heh, als mensen in een boxer gaan douchen of in de sauna gaan...
Serieus ¾ doet dat
Nee joh.. is goed te doenquote:
Het is in mijn vakgebied de gewoonte om boven je CV een latijnse spreuk te zetten die op jou slaat. Dat wordt zo'n flauw gedoe met pluk de dag etc. Dus besloot ik "omnia dicta fortiori, si dicta latina" te gebruiken ipv niets, als een soort van grap/protest. Maar nog nooit heeft iemand er wat van gezegd in een sollicitatiequote:
quote:
En daarna nog fijn ff met het air hockey ook nog ingemaakt wordenquote:
Ja best veel moslims daar, doen die dat omdat ze besneden zijn ofzoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je hebt met andere woorden veel marokkanen in je sauna? Dat zijn de enige volgens mij die dat (altijd) doen.
snapte wel iets dat hij latijns erin gooide, maar welke zin was dan weer niet duidelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet als je er niet continu bovenop zit. Ik kon kingmob wel volgen overigens
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet als je er niet continu bovenop zit. Ik kon kingmob wel volgen overigens
Ik zie er serieus uit alsof ik 18 / 19 ben nu...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik douche lekker thuis
Hoe is het met je haar?
Daar zie je de piemeltjes niet door al het haarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja best veel moslims daar, doen die dat omdat ze besneden zijn ofzo?
Maar ook bijna alle andere
En wat voor vakgebied is dat dan? Als je in mijn vakgebied geen Latijn kan dan houdt het op.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is in mijn vakgebied de gewoonte om boven je CV een latijnse spreuk te zetten die op jou slaat. Dat wordt zo'n flauw gedoe met pluk de dag etc. Dus besloot ik "omnia dicta fortiori, si dicta latina" te gebruiken ipv niets, als een soort van grap/protest. Maar nog nooit heeft iemand er wat van gezegd in een sollicitatie
En wat betekent het? Ben te lui om het op te zoeken. Misschien ben je gewoon origineler als je het gewoon niet doetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is in mijn vakgebied de gewoonte om boven je CV een latijnse spreuk te zetten die op jou slaat. Dat wordt zo'n flauw gedoe met pluk de dag etc. Dus besloot ik "omnia dicta fortiori, si dicta latina" te gebruiken ipv niets, als een soort van grap/protest. Maar nog nooit heeft iemand er wat van gezegd in een sollicitatie
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
En daarna nog fijn ff met het air hockey ook nog ingemaakt worden![]()
Ik zou teruggaan en kauwgom in haar haar gooienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zie er serieus uit alsof ik 18 / 19 ben nu...
Nee joh, het moet gewoon weer een beetje groeienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zou teruggaan en kauwgom in haar haar gooien
Het is een gebruikelijk, maar niemand lees het blijkbaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
specifiek ruimtevaart/astrofysica in dit geval, maar het geldt voor zover ik het heb gezien voor alle natuurwetenschappen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat voor vakgebied is dat dan? Als je in mijn vakgebied geen Latijn kan dan houdt het op.
een week met een te korte kop lopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee joh, het moet gewoon weer een beetje groeienna 1 week is het weer netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |