what a wastequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nu je het zegt!
mijn bier is nu ook over de datum .. (van mei is het nog )
Hij kan nooitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt het tegendeel nog niet bewezen?
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Cue wel vrij goed kan poolen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt het tegendeel nog niet bewezen?
Het is nog steeds goed te drinken hoorquote:
ik pasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is nog steeds goed te drinken hoor
Het klinkt misschien beter, maar het is toch ook best fijn als mensen je begrijpen zonder dat je het eerst hoeft te googlen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dit is de offciele uitdrukking voor dit soort uitspraken. Ik heb hem geleerd in de nederlandse les. Waar jij op doelt bestaat ook een uitdrukking voor trouwens:
"omnia dicta fortiori, si dicta latina"
Oftewel: "alles klinkt beter, als je het in het latijn zegt"
Geef mij maar een andere god.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Cue wel vrij goed kan poolen.
Maar of dat genoeg is om "The god of eightball" te verslaan?
Ach.. hij moet toch een god zijn.. meer is wss nit mogelijkquote:
Tja, ik dacht eerlijk gezegd dat dat een vrij algemeen bekende term wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het klinkt misschien beter, maar het is toch ook best fijn als mensen je begrijpen zonder dat je het eerst hoeft te googlen?
Nah, altijd nog beter dan breezer-NL of mensen die 'me' zeggen ipv mijn. Zie het nieuwste topic in R&P bijv.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach.. hij moet toch een god zijn.. meer is wss nit mogelijk
Ow ik zal zo eens kijken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nah, altijd nog beter dan breezer-NL of mensen die 'me' zeggen ipv mijn. Zie het nieuwste topic in R&P bijv.
Ja, ik ook van jou.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Secretum secretorum tu operans sis secretus horum!
Deze staat bovenaan mijn CV. Mij private little joke over de interessantdoenerij die er meestal staatquote:
Die eerste kende ik ook wel, maar zie tegenwoordig heel veel Latijnse termen langskomen en die zeggen me dan niets. En weiger alles te gaan googlen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, ik dacht eerlijk gezegd dat dat een vrij algemeen bekende term was
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach.. hij moet toch een god zijn.. meer is wss nit mogelijk
Foei!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ik zal zo eens kijken.
Maar ik doe dat ook nog af en toe
Zelden hoor!quote:
Succes!quote:
Forum Opties | |