Check, Siemens InfoLight.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef error_404 het volgende:
Het is een grap.
toch....?
Anyway, een beetje vaatwasser projecteerd op de vloer bij de plint.
Bij inbouwvaatwassers is dat niet zo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:47 schreef _LotT het volgende:
waarom zou je de vaatwasser open doen om naar de resterende tijd te kijken![]()
het lijkt mij meer dan logisch dat deze tijd op de buitenkant af te lezen is ..
(zo is het bij onze vaatwasser toch)
Bij inbouw vaatwassers zit er een kast-frontje op gemonteerd, en zit het display meestal in de rand van de klep, dus dan kan je het alleen zien als je hem ook open trekt. Tenzij je een superdeluxe Siemens hebt, die projecteert een soort laser stip achtig iets wat dus het verloop aangeeft. Maar dat zijn apparaten met een adviesprijs van 1500 euro, die vindt je niet in de keukenkampioen advertenties..quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:47 schreef _LotT het volgende:
waarom zou je de vaatwasser open doen om naar de resterende tijd te kijken![]()
het lijkt mij meer dan logisch dat deze tijd op de buitenkant af te lezen is ..
(zo is het bij onze vaatwasser toch)
onze vaatwasser is wel ingebouwd en geeft toch de resterende tijd gewoon vooral op een display weerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Bij inbouwvaatwassers is dat niet zo.
Haha, ik heb zo'n dergelijke Siemens in, jawel, mijn Keukenkampioen keuken (welliswaar wel een Duitse merkkeuken). SE66T373EU ftw!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:15 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Bij inbouw vaatwassers zit er een kast-frontje op gemonteerd, en zit het display meestal in de rand van de klep, dus dan kan je het alleen zien als je hem ook open trekt. Tenzij je een superdeluxe Siemens hebt, die projecteert een soort laser stip achtig iets wat dus het verloop aangeeft. Maar dat zijn apparaten met een adviesprijs van 1500 euro, die vindt je niet in de keukenkampioen advertenties..
Dat is een onderbouw vaatwasser die gewoon zijn eigen deurtje heeft, en niet een kastdeurtje zoals de rest van de keuken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:52 schreef _LotT het volgende:
[..]
onze vaatwasser is wel ingebouwd en geeft toch de resterende tijd gewoon vooral op een display weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doelde meer op de keukens van hun advertenties, daar zal zo'n Siemens wel een fors duurdere optie zijn? Naja, het zou handig zijn, maar al die programma's duren op een kwartiertje na toch hetzelfde (bij die van ons tenminste, 90 of 99 minuten is nou niet een echt denderend verschil).quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:39 schreef ROG het volgende:
[..]
Haha, ik heb zo'n dergelijke Siemens in, jawel, mijn Keukenkampioen keuken (welliswaar wel een Duitse merkkeuken). SE66T373EU ftw!
Des te meer de drang om te weten of uberhaupt iemand iets heeft aan "digitale resttijd indicatie".
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:37 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Dat is een onderbouw vaatwasser die gewoon zijn eigen deurtje heeft, en niet een kastdeurtje zoals de rest van de keuken.
de onze ziet er ongeveer zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.keukens.be/ima(...)atwasser%20MIELE.jpg
en ik dacht dat dat een ingebouwde was aangezien hij hetzelfde deurtje heeft als de andere kasten ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |