Dat is misschien nog te doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Voetbal: Nederlands elftal: IJsland - Nederland
Wat is er dan in je saaie kamertje?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die collecties die deel ik gewoon met haar...
Zat je d'r te versieren en was dit haar wraakquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef KudFokker het volgende:
Neeeeeeeee![]()
!!!
Het lukt nadat ik naar de kapper ben geweest niet meer om de 'tomahawk' te doen !!!
Quoten kan ik niet, maar goedquote:
ik snapquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nou dus wat ik zeg: als het ervan komt dan weet ik wel dat ik een hoop aandacht trek, maar ik trek geen aandacht om aandacht te krijgen. ik heb soms gewoon lol en dan denk ik niet meer zo goed na en dan maak ik veel lawaai en dat trekt meestal de aandacht wel. maar ik maak niet heel veel lawaai met het doel om aandacht te krijgen. you snap?
Genieten van de stilte.quote:
Haar watteuh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zat je d'r te versieren en was dit haar vraak
Jij hebt andere kwaliteiten?quote:
oh dat is bij mij altijd heel gezellig met mn gedachtes...die zijn vrij druk enzoquote:
Precies... Beetje wegdutten zonder dat je wakker schrikt van dat oeverloze geblaat tegen je...quote:
Wanneer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon naar Breda komen (mits dat dichterbij is)
En anders gewoon naar Enschede komen![]()
![]()
[..]
Stom!!Ga het eens maken!
Gelukkig
jullie kunnen allebei niet quotenquote:
Gewoon zo'n rechtopstaande hanekam op zijn kop.quote:
Wraak , staat er toch ookquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het valt wel mee geloof ik, meestal vinden ze het amusement wel okay. En zo niet, dan zeggen ze het wel
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zat je d'r te versieren en was dit haar wraak
Hoe kan de tomahawk 2005 zijn als ik het woord en het kapsel in 2008 heb verzonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |