Wie mailt zijn baas even?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:58 schreef Houzer het volgende:
Die gore lamzak van een directeur van mij loopt al 2 weken alleen maar de klagen en te zeiken.
Echt als hij van het weekend per ongeluk wordt doodgereden, bel ik zn wijf en begin te lachen.
Op zn begravenis pis lekker zn kist vol, en zn weduwe geef ik een beurt.
Wat een homofiele bosjosti is die vent zeg.
Als ik dingen vraag toon ik geen initiatief. Doe ik iets zelf word ie boos omdat ik niet heb overlegd.
Als zn compagnon zegt doe A zegt hij doe B.
Ik werk me ziek voor die vent en hij kan alleen maar klagen en dingen die ik maak af te zeiken.
Ik heb bijna iedere dag iets wat begint als een discussie en eindigt in ruzie.
Klacht: Directie leden die zelf niks kunnen en dat reflecteren op hun personeel. En omdat ze directeur zijn niet voor rede vatbaar, want ze denken toch dat altijd gelijk hebben omdat ze de "baas"zijn.
Die leest het topic vanzelf wel, die zit waarschijnlijk ook de hele dag op FOK! als ik Houzer zo hoor.quote:
Was? Wie voor een dubbeltje geboren is...quote:
quote:Wat een homofiele bosjosti is die vent zeg.
Als ik dingen vraag toon ik geen initiatief. Doe ik iets zelf word ie boos omdat ik niet heb overlegd.
Wat voor werk doe je TS?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:58 schreef Houzer het volgende:
Die gore lamzak van een directeur van mij loopt al 2 weken alleen maar de klagen en te zeiken.
Echt als hij van het weekend per ongeluk wordt doodgereden, bel ik zn wijf en begin te lachen.
Op zn begravenis pis lekker zn kist vol, en zn weduwe geef ik een beurt.
Wat een homofiele bosjosti is die vent zeg.
Als zn compagnon zegt doe A zegt hij doe B.
Ik werk me ziek voor die vent en hij kan alleen maar klagen en dingen die ik maak af te zeiken.
Ik heb bijna iedere dag iets wat begint als een discussie en eindigt in ruzie.
Klacht: Directie leden die zelf niks kunnen en dat reflecteren op hun personeel. En omdat ze directeur zijn niet voor rede vatbaar, want ze denken toch dat ze altijd gelijk hebben omdat ze de "baas"zijn.
Je hebt wel een punt...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:03 schreef sinadO het volgende:
[..]
Was? Wie voor een dubbeltje geboren is...
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:18 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht, ben jij niet Jorn van sales?
oudquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |